BREAKING NEWS

[VIDEO] PEMIMPIN DAP LARI BERSELERAK BILA MELAYU MENGAMUK DALAM SIDANG DUN.


Habis semua pemimpin-pemimpin DAP di Penang berselerak lari bersembunyi bila melayu-melayu mengamuk dalam bangunan Dewan Undangan Negeri.

Mana dia Rayer yang berani sangat panggil melayu sebagai celaka? Mana Lim Guan Eng yang sebelum ni kata tak takut pada melayu P.Pinang?

Sekarang melayu di Penang dah bangkit!! Ada telor tak pemimpin DAP atau cina-cina penyokong Pakatan nak angkat muka?

Setakat macai-macai Pakatan penjilat DAP berani menyalak saja tak guna.. Sekarang datang ke depan kita bersemuka!! Ada berani ke???

5 ulasan :

  1. Melayu Penang sudah panas.

    BalasPadam
  2. aku semakin kagum dengan melayu penang yg berani menghadapi cina yg makin kurang ajar...

    BalasPadam
  3. Kah kah kah....patut lingkupkan je meja kerusi tu...biar bersidang bawah jambatan.

    BalasPadam
  4. Bangkit melayu Penang,jangan biar dia hina kita,kerana celaka yang dia cakap tu lah dia dapat bernafas sampai umur sekarang kalau dia cakap kita celaka kita celakakan dia biar sampai nafasnya berenti.Bangkit tujah jangan takut bawa sarang tebuan ke dewan atau kerumah orang yang cakap celaka tu .. Selagi dia tak mintak maaf melutut .. jangan kasi dia bernafas ..

    BalasPadam
  5. VIDEO SEKERAT TU JER KER.. NAK TAU DETAILS

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online