BREAKING NEWS

HOT!!! NYAWA ANWAR DIANCAM PENYOKONG BN DI KAJANG.


Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim cuba diserang sekumpulan pengundi BN sebaik sahaja beliau tiba di Sungai Sekamat.

Menurut Pengarah Pilihanraya PAS, Dr Mohd Hatta Ramli berkata serangan tersebut cuba dilakukan sebaik sahaja Anwar turun daripada kereta dan berjalan menuju ke pusat pengundian Sungai Sekamat.

"Kiri kanan ada penyokong BN, penyokong Pakatan pun ada, tapi tiba-tiba mereka datang kearah Datuk Seri Anwar dan cuba untuk memukul beliau, tapi keadaan itu sempat ditepis oleh Datuk Seri(Anwar) sendiri dan beberapa penyokong yang lain.

"Mereka dilihat tidak menggunakan apa-apa objek semasa menyerang Datuk Seri, tapi tindakan mereka tu memang tidak ada sebab, datang menyerbu secara tiba-tiba." katanya ketika dihubungi, hari ini.

Namun selepas itu, keadaan masih lagi terkawal selepas pihak polis dan pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) tiba bagi meleraikan pergaduhan di kawasan tersebut.

4 ulasan :

  1. Depan org ramai eksyen buat2 tak hingin la konon, haram jadah, dapat peluang 4 cm ko harya. Biawak tahik

    BalasPadam
  2. Biasalah.kalu nk jadi pemimpin@pejuang.kalu.tak upaya usah jadi pemimpin.

    BalasPadam
  3. Tak caya lah kecuali Anwar provok pengundi BN tersebut, Anwar kan tersangat pandai dalam perkara tersebut. Penyokong BN sangat berdisiplin dan patuh kepada undang-undang dan peraturan berbanding penyokong PKR dan Pakatan sendiri.

    Tok Siron

    BalasPadam
  4. Kelakar ulasan ko ni... Penyokong BN mana ada disiplin... berok dlm hutan tu lebih berdisiplin drp puak hang...hehehehe

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online