BREAKING NEWS

HOT!!! RITA RUDAINI DIUMPAN HADIAH MAHAL UNTUK KELUAR DENGAN VIP.


Sejak keputusan Mahkamah Syariah yang mengesahkan penceraian artis cantik ni dengan sorang pemain bolasepak, beliau khabarnya dihujani dengan pelbagai gossip dengan beberapa individu kenamaan.

Biasalah kann.., bila dah bergelar janda muda.., cantik pulak tu.., ramailah jantan hidung belang yang cuba nak cucuk jarum beb..

Khabarnya.., ada beberapa individu termasuklah para VIP yang mula ajak Rita keluar dan telefon artis tu setiap malam untuk memenangi hatinya..

Itu belum kira lagi yang bagi hadiah mahal-mahal yang diimport dari luar negara sebagai umpan untuk keluar jalan-jalan bersama janda cantik tersebut..

Ishh.., beruntung sungguh kan Rita kalau macam tu.. Rasanya belum habis edah lagi dah ramai pulak yang offer untuk jadi pengganti..

Standart lah kannn..., pompuan cantik macam Rita ni mesti ramai yang sudi buat bini.. Kalau Rita nak kat gua pun gua tak tolak beb... Rezeki tuuuu... Kikikikiki....

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online