BREAKING NEWS

EKSLUSIF!!! GAMBAR BOB LOKMAN RASUAH PENGUNDI DI KUALA BESUT.


Kantoiiii!!! Semalam bertempat di Kampung Bharu Kuala Besut, Bob Lokman telah berjaya ditangkap sedang merasuah pengundi-pengundi di sini sempena pilihanraya kecil Dun Kuala Besut.

Bob Lokman yang hadir bersama Leman RajaLawak, kelihatan mengagih-agihkan beberapa puluh hamper serta sebuah motosikal kepada beberapa pengundi Pas.

Perbuatan Bob Lokman ini bagaimanapun hanyalah sebahagian dari aturcara ceramah di UPU Kg Bharu yang dihadiri kira-kira 200 orang penduduk setempat.

Bob Lokman terpaksa dipanggil pada saat-saat akhir oleh Pas Terengganu bagi membantu kempen Pas disini memandangkan sambutan yang hambar dari masyarakat sekitar terhadap ceramah-ceramah Pas sebelum ini.

Bagaimanapun, kehadiran Bob Lokman dan Leman RajaLawak nyata tak mampu mengubah realiti sebenar yang penduduk di Kuala Besut menolak Pas disini. - MPP News



Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online