BREAKING NEWS

18SXX!!! GADIS MELAYU BERGAMBAR BERAHI DI BULAN RAMADAN.


Ishhh..., apa nak jadi niii... Tak sangka jugak ada anak dara melayu yang sanggup bergambar macam ni dan muatnaik ke dalam laman Fesbuk dorang..

Mungkin dorang bangga bila ramai kengkawan dalam laman sosial fesbuk tu tengok aksi berahi dorang.. Dan mungkin dorang rasa teruja bila ramai yang terpegun tengok gaya dorang bergambar..

Tapi bebudak didalam gambar tu terfikir tak apa yang mak bapak dorang rasa kalau tengok gambar tu?

Gua kesian pada keluarga bebudak melayu dalam gambar ni beb.. Cuba kita bayangkan, kalau dah dorang sanggup bergambar macam ni.., ntah apa lagi yang dorang sanggup buat beb..

Inilah jadinya bila pompuan melayu dah hilang sifat malu.. Gua yang lelaki ni pun malu tengok aksi berahi macam tu... Dunia..., duniaa...



3 ulasan :

  1. Moeinuddin Zakaria24 Julai 2013 5:38 PG

    gambar tahun bila ni bro

    BalasPadam
  2. ini pondan la ...

    BalasPadam
  3. Ni Gambar Dah Lama.... Sebelum Bulan Pose Lagi Aku Dah Tengok.. Jgnlah Nak Buat Fitnah Atau Provokasi Plak....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online