BREAKING NEWS

[PADAN MUKA] FAIZAL TAHIR MEROYAN KENA BANNED SEBAB SOKONG ANWAR.


Gua dimaklumkan mengenai laporan yang mengatakan Faizal Tahir telah di’gam oleh sebuah syarikat media besar yang memiliki kesemua stesen televisyen popular di Malaysia.

Khabarnya walaupun belum mempunyai sebarang dokumen hitam putih mengatakan Faizal Tahir sudah di’gam oleh syarikat tersebut, penyanyi itu sudah di’maklumkan secara lisan tentang perkara ini.

Sebaik sahaja perkara ini berkuatkuasa, beberapa acara yang melibatkan Faizal Tahir dengan stesen televisyen milik syarikat berkenaan khabarnya telah pun dibatalkan secara tiba-tiba.

“Some peole are just plain stupid. Some people are just plain arrogant. But the worst is when they’re both and they don’t even know it. Pity.” tulis Faizal Tahir di Twitter meluahkan perasaan beliau.

Walaupun sebab sebenar kenapa Faizal Tahir kena gam belum di’ketahui dan dapat di’sahkan, menurut sumber dalaman industri semua ini kerana kelantangan Faizal Tahir bersuara tentang isu politik negara.

So.., nasihat gua pada Faizal.., lepas ni lu menyanyi je lah kat pentas PAS dan PKR.. Tak pun.., lu carilah makan dengan mintak kontrak pada DAPigs..

Kerajaan sebelum ni dah bagi lu ruang untuk berkarya sampai dapat macam-macam anugerah.. Tapi lu bangsatkan kerajaan hanya sebab lu sokong perjuangan Anwar dan Pakatan yang kononnya lebih baik dari BN..

Sekarang ni apa guna lu meroyan beb.. Lu pergilah cari makan dengan parti politik yang lu anggap lebih baik tu.. Jangan lupa ajak sekali Abby.., Bob Lokman.., Hairie Othman dan Yassin untuk buat satu band rock.. Semoga lu berjaya ye Faizal... Hahahahahahaha...


16 ulasan :

  1. Macam kata kat diri sendiri je...atau kat rumah tak de cermin...
    Perasan bijak sangat lah tu ...kenali diri tu sebelum nak mengata orang...

    BalasPadam
  2. Politik jangan dibawa dalam bidang hiburan.Periuk nasi terganggu.Memang betul rezeki ada di mana2.Rezeki penyanyi lebih murah di TV.Publisiti juga senang dapat.Bandingkan dgn rezeki penyanyi di kelab malam.

    BalasPadam
  3. Rezeki dtg dr Allah...xpelh faizal..kalo xdpt show pon psti ada rezki yg akn diberi olehNya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkin itulah kifarah dr Allah sbb saudara mencerca dsn memfitnah

      Padam
  4. Apa yang terjadi adalah dari ketentuan Allah jua.

    Dari itu redalah.Allah telah bagi bagi apa yang ada minta .Jangan belajar-belajar salahkan orang lain .

    Belajar-belajarlah pula salahkan diri sendiri.

    BalasPadam
  5. He is plain stupid and arrogant but he does not know it....fits the picture of a man named FAIZAL TAHIR. How stupid can you be huh?

    BalasPadam
  6. Elok cam tu lagi pun Faizak bukan bagus sangat, biar dia rasa jangan lah nak salahkan orang kerana itu pilihan sendiri.

    BalasPadam
  7. Bukan bagus sangat mamat ni. Semua orang boleh berpolitik ; itu hak demokratik masing-masing. Orang seni, penyanyi, pelakon, budayawan, pengarang, penulis.... semuanya ada hak berpolitik. TAPI kena ingat, pabila kita sudah membuat pemilihan dan penentuan, kita juga perlu terima risiko yang datang dengan pendirian kita itu. Bukan seronok2 bermain politik. Risiko dan pertanggungjawaban adalah rencah dan recipe politik. Naik turun , kalah menang.... juga merupakan hakikat risiko !

    BalasPadam
  8. Rezeki itu dtg dr allah bkn dr bn .....rezeki tu bkn dtg bergolek anggap itu bkn rezeki kita....jgn jadi mcm hairie osman dh abis pru13 ...dh tkde sumber rezeki marahkan pakatan sbb tk bagi projek hehehe

    BalasPadam
  9. Tak ada job buka la kilang kunyit usaha sama Aljub Sdn. Bhd.

    BalasPadam
  10. Aku salah sorang peminat kau..lagu2 kau memang best..tp bile jadi kes mcm ni padan muke kau..

    BalasPadam
  11. kalau nak berpolitik buat cara berpolitik kalau cari makan buat cara cari makan ..jangan nak memandai kata orang bodoh

    BalasPadam
  12. mangkuk faizal ni dari haritu dah nampak kecenderungan dia...masa PRU13, dia kata dia hentam BN kenapa letak calon luar di shah alam (zul noordin). hello faizal, zul noordin tu banyak jasa berbanding kau tau tak?? kau ni sape??? konon nak cakap kau org shah alam la, aku yg org selangor ni pun malu nak ngaku senegeri dgn kau!! elok kau belajar pakai baju elok2 lah yer dulu

    BalasPadam
  13. Mamat ni poyo.patut kena pun.mcm hebat sgt.padan muka hg

    BalasPadam
  14. btol tu ckp anon 3:17...brader faizal ambil le cth ostat bob lokman...dah tak laku nak msk tv kurang2 pon dpt le jd duta iklan obat kuat anu kat dlm harakah tu kan..??kan..??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online