BREAKING NEWS

TERKINI !!! AISHAH MENGAKU HAMPIR DIRAKAM MANDI BOGEL.


Penyanyi Aishah atau nama penuhnya Wan Aishah Wan Ariffin mendakwa beliau hampir menjadi mangsa perbuatan jahat musuh politik PAS apabila rumahnya ditebuk atapnya untuk dipasang kamera.

Namun nasib menyebelahinya dengan cara ia disedari lebih awal apabila atas rumahnya bocor apabila ditimpa hujan.

Ekoran itu, beliau menyedari bumbung bahagian bilik tidurnya dikorek dipercayai untuk memasang kamera CCTV.

“Syukur alhamdulillah, Allah memelihara kita, Allah sentiasa bersama kita, begitu juga dalam kes Datuk Mustapha Ali, insyaallah, Allah akan memberi petunjuknya nanti,”ujar Aishah.

Beliau berkata demikian ketika mengulas kejadian penyebaran video tidak bermoral Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustapha Ali, yang kini menjadi bulan hangat di seluruh negara semalam.

Sebelum itu beliau menyampaikan ceramah di Dun Tawang, Bachok dekat sini bersama Adunnya, Ustaz Hassan Mahmod.

Bagi Aishah, sesiapa sahaja yang berada bersama PAS termasuk Pakatan Rakyat akan menjadi mangsa politik kotor pihak lawan sebagai modal akhir untuk mempertahankan hayat.

Artis yang juga calon PAS Jempol Negeri Sembilan itu berkata, ianya dijangka ‘bom’ hayat untuk menyelamatkan parti pemerintah sebelum ini untuk berhadapan dengan pihak lawan yang semakin mendapat sokongan rakyat.

Tambahnya, sedangkan tindakan begitu juga akan menjadi senjata ‘makan diri’ kerana akhirnya akan terpalit terkena diri.

Beliau yakin rakyat tidak akan menelan fitnah itu mentah-mentah kerana mereka telah sedar dan cerdik untuk terus bermimpi dengan permainan fitnah.

Jelasnya, mentaliti rakyat Malaysia bukan lagi di zaman dunia ketiga, mereka sekarang berpendidikan tinggi, paling besar pendidikan agama.

“Pihak lawan tidak perlu buat sesuatu perkara yang cukup jijik sekiranya sedar mereka adalah sebuah parti yang baik serta mampu membela rakyat.

“Tidak perlu takut, sebaiknya dedahkan apa yang ingin kita buat dan kejayaannya juga, bukan berterusan menekan pihak lawan dengan fitnah yang mengaibkan, kerana keaiban itu akan menikam diri kita juga,”ujarnya.

27 ulasan :

  1. Tkda sapa nk tgk nonok dah kena tibai dgn mat saleh kump Fan Club kat US dulu..entah2 lubang kunyit pun kena rodok dgn kote tk bersunat org putih...geli aku

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mat saleh suka main blakang ka?

      Padam
  2. klu ada org nak intai dan rakam aisyah...gerenti org itu akan keracunan muntah diri sendiri...

    BalasPadam
  3. atap bocor pun salah umno......

    BalasPadam
  4. Syiling rumah aku pum bocor ni..umno punya keja la ni..bodo punya macai..

    BalasPadam
  5. NAK SKODING AISYAH.... siapa la manusia yang buta hati takde cita rasa langsung tu....kalu 20 tahun lepas ok juga la....hihihihihihi

    BalasPadam
  6. Ala hai cai2 umno ni otak mcm ni ke rakyat nak percaya utk terus memerintah

    BalasPadam
  7. kah kah kah... kut kut kalau macam Nasya Aziz tuh mungkin le kut... rupe dia nih adake org nak buang masa ...ROTFL!!!

    BalasPadam
  8. cakap je la nak minta bantuan ganti zink yang bocor tue.. ni duk cakap bukan2 plak...

    BalasPadam
  9. Musuh ada dimana2 samada berada didalam atau luar. Jangan terlalu cepat menuding jari kpd pihak lain kerana 4 jari lagi menunjuk kpd diri sendiri.

    BalasPadam
  10. Ecah..ecah... tak terbayang camner le rupe ko bila tak berbaju. Sape la yang 'teringin' sangat nak tengok ecah pada waktu tanpa seurat benang tu. Aku rasa mesti mamat sakit otak kat sebelah umah dia. Tapi macam bese la, kene salahkan UMNO terlebih dahulu, baru dapat pahala cop pork nick sdn bhd... wakakakakaka

    BalasPadam
  11. Aku ni dh tk kentut 2 mggu..ni mesti salah umno!!
    Celako! Celako! Celako!

    BalasPadam
  12. perasan la ko aishah...kalau betul ada gambo bogel ko sekalipun...baik la layan tv, channel animal planet.

    BalasPadam
  13. @Tanpa Nama
    lancau lu, lah! lu ingat umno ni selera mcm org pas, ke? barang reject semua nak sapu?

    BalasPadam
  14. KALAU AKU LA DARI TENGOK TUBUH AISYAH LEBIH BAIK AKU TENGOK GUNI BERISI BAJA BELAKANG RUMAH AKU......GUNI TU LEBIH STIM DARI TUBUH DIA.....

    BalasPadam
  15. Ade bukti org umno pny kje...ade jmpa fngr prnt x. Xpwn ade org nmpk umno tbk znk reput ko tu aish oit..

    BalasPadam
  16. daripada aku tengok aishah bogel baik aku tengok zaiton sameon......l

    BalasPadam
  17. daripada aku tengok aishah bogel baik aku tengok zaiton sameon......l

    BalasPadam
  18. daripada aku tengok aishah bogel baik aku tengok zaiton sameon......l

    BalasPadam
  19. daripada aku tengok aishah bogel baik aku tengok zaiton sameon......l

    BalasPadam
  20. badan cam dugong sapa nk tengok perasan la ko asiah

    BalasPadam
  21. wekkkkkk..nak temuntah aku...

    BalasPadam
  22. Rumah aishah tak de cermin, sbb itu lah perasan lebih,kalau kau bogel dpn aku,aku oun tak stim

    BalasPadam
  23. Inilah antara rekaan cerita muntah hijau terbaik daripada calon PAS setakat ini. Tak sangka ada juga orang nak pasang CCTV kat atap rumah????? bingai sejenak kepala aku hari ni... pastu apa kaitan atap bocor dengan kes stopa ali plak.... ini nak spin tahap longkang.....

    BalasPadam
  24. @Tanpa Namawkakakkakakaka.....

    BalasPadam
  25. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. apa yek lupa plak apa aku nak komen, ok ok rumah dia kat mana? pakai bumbung apa? ada pakai siling tak? kalau rumah teres duda sebelah kut..kalau banglo, cuba tanya tukang kebun, logik ke tebuk bumbung kalau dinding oklah.

    BalasPadam
  26. Hahahhaahah... komen2 yg menghiburkan... tergelak tgh malam... by d way.. urmm.. aishah ni anak pertama dia yg dia rahsiakan lepas balik dari overseas tu bin apa ek.. Dulu dia tanak bgtau. tapi da besar mcm muka dia... kes ala ala norish karman kan.. sory kalau salah.. tya je.. huuu..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online