BREAKING NEWS

PENGAKUAN IKHLAS!!! ANWAR MEMANG LAYAK JADI PERDANA MENTERI!!!


Gua dengan ikhlas hati nak buat satu pengakuan berkenaan individu yang bernama Anwar Ibrahim... Korang jangan pulak kata Anwar dah rasuah gua untuk promote dia ye bila gua buat pengakuan ni..

Sebenarnya.., hari ni terus terang gua akui bahawa Anwar memang layak jadi Perdana Menteri.. Tapi bukan Perdana Menteri Malaysia beb...

Mungkin Anwar boleh jadi Perdana Menteri di Turki.., di Singapore.., atau dinegara-negara luar.., tapi bukan di Malaysia tau..

Gua yakin.., rakyat Malaysia yang waras serta boleh berfikir, takkan nak seorang individu yang tak bersih serta rendah akhlak menjadi Ketua Negara..

Itu bermakna.., hanya rakyat yang tak waras dan rakyat yang tak tahu berfikir je yang sanggup pilih Anwar..

So..., korang boleh fikir sendiri lah ye siapa golongan rakyat didalam survey Umcedel yang memilih Anwar sebagai layak jadi PM Malaysia kat bawah ni kann..

Kalau macai tu macai jugak laaa.. Cakap banyak pun tak guna beb.. Hahahaha...


Tinjauan Pusat Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaya (Umcedel), telah menunjukkan 43 peratus pengundi berpendapat Anwar layak jadi perdana menteri sementara 24 peratus tidak setuju dan selebihnya tidak pasti.

Sementara bagi Najib, 39 peratus pengundi berkata beliau layak menjadi perdana menteri sementara 31 peratus tidak setuju dan 30 peratus selebihnya tidak pasti.
- Bernama

10 ulasan :

  1. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    BalasPadam
  2. jadi p.m negeri pasir berdengung pun tak layak.....p.m bukit celahpung boleh le.....

    BalasPadam
  3. Saya suka lakonan Anwar, memukau dan sering lucah.

    BalasPadam
  4. Insya-Allah dengan izin Allah PR tidak akan membentuk kerajaan.Amin

    BalasPadam
  5. Ya memang layak. Di pe rancid paling sesuai krn boleh Kawin sejenis. Cuma takut kak wan dapat Madu lain jantina nanti

    BalasPadam
  6. Nuar peliwat jgn mimpi la nak jadi PM pasal org yg dungu mcm kamu ramai sungguh dalam negara kita yg berbeza mereka tidak meliwat shj. Tapi jika Nuar jadi PM mungkin org yg bodoh tu akan jadi Peliwat itu yg Nuar suka. Kesian mungkin boleh jadi PM diSulu. Tapi sejak pakatan ni anda perasan tak ramai org jahil cuba mencari agama melalui politik. Pada hakikatnya kebanyakkan mereka org jahil ttp setelah menyokong Parti Politik Agama mereka berasa mereka telah menjadi Ustaz dgn sewenangnya menuduh org lain yg tak sehaluan dgn taksiran Pemimpin politik agama mereka. Tapi mmg sesuai dgn mereka. Kesian pada org yg mencari ilmu agama melalui parti politik mungkin kerana didikan keluarga mereka tapi yg pastinya dari Parti Politik Agama tapi bukan ajaran Islam yg sebenar dimana mereka menerima semua aliran spt Syiah, wahabi ttp yg pasti bertentangan dgn Ahli Sunnah Wajamaah.

    BalasPadam
  7. bakal p.m israel nie...jgn main2 ye admin...

    BalasPadam
  8. Nuaq Berahi ni paling layak jadi PM kat Papua New Guinea. Kalau rakyat dia nanti bengang sebab mangkuk ni tak geti buat kerja, depa makan saja mangkuk ni hidup-hidup....kahkahkah

    BalasPadam
  9. Putra liwat nak jai PM? Boleje PMampos....geli aku nk mngaku pm mlysia.jijikkk jijik

    BalasPadam
  10. Hidup ni kejap je,beribadah le banyak2.betul kan dulu diri sendiri n keluarga kau,baru boleh mimpi jd PM.Rasa dlm mimpi pun engkau x layak.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online