BREAKING NEWS

KEMPEN GANAS PAKATAN DAH BERMULA.. NAJIB KENA "TEBANG" DI PENANG.


Kalau tak ganas, bukan pencacai Pakatan lah namanya beb.. Buktinya, korang tengok sendiri macam mana billboard Najib disabotaj oleh puak-puak pemuja Anwar tu semalam di Jawi, Nibong Tebal..

Gua awal-awal lagi dah kata.., geng Anwar akan pastikan kempen pilihanraya kali ni adalah yang paling kotor dalam sejarah Malaysia.. Dorang sengaja nak tunjuk negara ni tak aman dibawah Najib..

Cuba korang ingat pasal BERSIH hari tu.. Yang buat kacau adalah puak-puak Anwar tu semua sampai kereta Polis pun dorang hancurkan beb..

Bila negara luar tengok kita tak aman dan huru hara.., pentadbiran Najib akan dapat imej yang buruk.. Itu sekaligus akan membuatkan ekonomi kita tak stabil sebab pelabur pun takut nak buat bisnes kat sini..

So jangan heran kalau modus operandi yang sama masa BERSIH tu digunapakai untuk menimbulkan ketakutan pada rakyat pada PRU13 ni..

Yang gua sedia maklum, Anwar dan macai dia sanggup buat apa saja untuk penuhi nafsu serakah dorang.. Kalau belakang jantan pun Anwar sanggup redah.., apa lagi yang dia tak mampu buat beb? Lu fikirlah sendiri!!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online