BREAKING NEWS

GILA!!! ANWAR UMUMKAN NIZAR JAMALUDIN SEBAGAI MB PERAK YANG BARU.


Dalam satu ceramah di Parlimen Bukit Gantang kelmarin, Anwar dengan bangganya mengumumkan bahawa Nizar Jamaluddin adalah merupakan Menteri Besar Perak selepas pilihanraya umum ke 13 nanti..

Anwar juga menyatakan bahawa Nizar adalah Menteri Besar yang terbaik didalam sejarah negeri tersebut dan mampu menjaga kebajikan rakyat serta memakmurkan negeri Perak.

Anwar memberi jaminan kepada rakyat Perak, Nizar akan memastikan janji-janji manifesto Pakatan akan ditunaikan 24 jam selepas Pakatan berjaya menawan Putrajaya.

Malah Anwar juga membayangkan dirinya akan diterima oleh rakyat sebagai Perdana Menteri ke 7 negara selepas berakhirnya tempoh pengundian nanti..

Selain dari Menteri Besar Perak, Nizar juga dijanjikan akan memegang portfolio tanah negeri Perak untuk memastikan kebajikan rakyat miskin terbela..

Anwar menyifatkan tindakan Nizar yang memberikan status 999 tahun tanah kepada penduduk miskin semasa memerintah Perak dulu adalah merupakan tindakan terpuji walaupun difitnah oleh Umno/BN..

26 ulasan :

  1. Releven ke situa gay nih punya ucapan!? Rasa2 kita semua masih ingat kesah 16Sept.. We HAVE THE NUMBERS....LOL!

    BalasPadam
  2. jangan harap nizar nak jd mb lagi......mb bodo dalam sejarah bagi tanah kat cucu komunis......malu aku jadi orang perak....tuih

    BalasPadam
  3. uuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnddddddddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...BN

    BalasPadam
  4. Makin galak la penyakit sawan lambai dia. Lambai jgn tak lambai........

    BalasPadam
  5. @Tanpa Nama
    Salam,

    Si nuar ni ada sakit kat mana-mana ke aku tengok satu dua hari ni meracau tak tentu arah aja......

    Logik le sikit..... najib pun janjikan akan tunaikan akujanji BN dlm masa 5 tahun.

    Inikan si nizar lambai boleh laksanakan menifesto bukan janji dalam tempoh 24 jam.

    Wowwwww....... hebat..... aku rasa nizar dan nuar dah kena sindrom lambaian maut kot.....

    Ada logik ke.........

    Wow....wwwwwwww awwwww........ meow.........
    Tak sangka nuar dah persimpangan antara realiti dan fantasi.

    BalasPadam
  6. Gila bangt ........
    Bang non dah dalam dunia dia sendir yang mana dia dh start berangan sepertimana angan-angan tak menjadi dulu.

    Asyik dengan janji ditabur.....
    Menifesto bukan janji tu yang main tabur aja....

    Lain kali kalau dia janji kasi dia pen dan kertas dah tu siap bawa stampad bagi dia turunkan cap jari lepas catatkan janji-janji dia sompas ni tak leh lari lagi.

    Aku ingat lagi janji dia dengan penduduk kmpung buah pala.

    Sanggupmdia suruh sesiapa ludah muka dia kalau di mungkir janji.

    Last-last masa kampung buah pala kena roboh dia diamkan diri..... mana janji-janji dia.

    BalasPadam
  7. Kalau Nak tahu siapa nizar Sila buka YouTube rujuk Siri 1.

    BalasPadam
  8. Udh lo bg nuar...jgn la klntog lg..

    BalasPadam
  9. siapa anwar yg nak tentukan siapa jadi MB??

    Kenapa tak bincang dgn pakatan yg lain dulu???

    Tipikal diktator dlm PR

    BalasPadam
  10. Kekuatan Gay tua ini ialah memburuk2kan dan menfitnah pihak lawan.Bolehkah orang ini dijadikan pemimpin negara dan memperkasakan Islam?

    BalasPadam
  11. We have the numbers.Kami masih ingat wahai PENIPU

    BalasPadam
  12. Ingat lagi sidang dewan bawah pokok Kerajaan PASIR BERDENGUNG.......LOL..

    BalasPadam
  13. Nizar akan jadi MB selepas PRU50 nanti...hehehe

    BalasPadam
  14. Para penganut pas selalu diliwat pemikiran mereka oleh anwar..kesian..

    BalasPadam
  15. Undilah Barisan Nasional untuk mengelakkan manusia celaka seperti Nizar ni jadi Menteri Besar Perak dan Anwar jadi PM, selama 8 bulan betapa tersiksanya perak di bawah nizar, ceramah memanjang, datang Batu Kurau berkali2..tapi penyokong dok kerumun macam lalat hurung taik, orang lain nak mai jumpa nak mengadu hal pun tak boleh.mb yang tak cintakan negara, kereta perdana kerajaaan dok elok lagi p beli kereta import baru, menghabiskan duit rakyat, memang haram jadah la nizar ni, sampaikan baitulmal pun sangkut

    BalasPadam
  16. Elok benar le tu...umum siap2 semua MB dan juga barisan menteri. Cepat sikit dan mudah untuk angkat sumpah bila dah menang nanti...hahahahahahak tuuuiiih..

    BalasPadam
  17. apa terbaik????cm taik ada...dah muka cm taik lg....aku pon malu dgn prgai kat perak...org p kndri kwen nk tgk pgntin..dia mai kndri org dok bg cermah politik bgang dia....pastu siap dok yahudikan suma org umno plak tu....malang dpat pmimpin taik cmni-------sgb

    BalasPadam
  18. Bersihkan moral tu dulu....baru boleh cakap siapa pimpin siapa?....cukup lah dah bertahun-tahun menipu rakyat....sedarlah allah swt tidak memehak kapada org yang melawan arus...bertaubat lah.

    BalasPadam
  19. Ingat Kg Buah Pala..........dh jadi jeruk dh.......ini kali menang kalu,esok settle..........

    BalasPadam
  20. myvotetochange23 April 2013 9:51 PG

    Anwar setan ni nk lebih dr Tuhan pulak atur qada qadar ketentuan yg belum terjadi. Cukup jahat dua ekor ini, Nuar dn Nizar, ex MB perak plg jahat celaka dn drhaka dlm sejarah ialh NizarK

    BalasPadam
  21. mr mansuh ni cakap saja lebih...silap2 permatang pauh pun dia melepas. tak payah beranganla nak jadi pm

    BalasPadam
  22. Confident sungguh.. Aku ni mengundi di selangor, tp aku ingin mendoakan BN terus mendapat mandat mengurustadbir negeri Perak. Begitu juga Selangor..semoga BN berjaya merampas semula dr PR.

    BalasPadam
  23. Hanya org perak je tau betapa celakanya perak bila nizar jd mb shingga sultan perak mengalir air mata dgn pemberian tanah 999 tahun kpd cina..

    BalasPadam
  24. DAH TAK DE ORANG LAIN KE NAK DILANTIK MB PERAK.....SITOLOL NI JUGA YANG DIA BERKENAN,MASIH KAH KITA INGAT LAGI......MESYUARAT BAWAH POKOK......BERBARING TENGAH JALAN DSB NYA ......NUAR TAK PAYAH BERANGAN-ANGAN NAK RAMPAS PERAK....JAGA DULU PERMATANG PAUH TU......YANG BILA BILA AKAN JATUH KE BN..BEGITU JUGA LEMBAH PANTAI.....

    BalasPadam
  25. Dah sasau......nak termuntah mendengarnya.

    BalasPadam
  26. Anwar terpaksa buat macam tu utk tunjukkan confidence level yg PR masih relevan walaupun dia jugak yg kata PM is not an issue kini dia sendiri kata rakyat pilih dia... aku memang tak akan pernah pilih anwar ni kalau dia PM tak dpt nak bayangkan bila PM sendiri semua rahsia peribadi duduk dlm tangan lawyer dan kaum kerabat dia.... Insha Allah perkara ini tak akan terjadi di Malaysia

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online