BREAKING NEWS

[BREAKING NEWS] WANITA DALAM VIDEO STOPA ALI BAKAL DEDAHKAN DIRI..


Sebuah blog penjilat Pakatan hari ni mendedahkan bahawa wanita yang beraksi bersama Setiausaha Agung Pas didalam video terlarang baru-baru ni akan mendedahkan dirinya di khalayak umum tak lama lagi..

Menurut blogger berkenaan, wanita tu akan mengaku dibayar oleh PKR dan juga mengaku telah mengadakan hubungan seks dengan lelaki didalam video tu.. Bukan sekali beb..., tapi beberapa kali!! Wohaa!!!

Tapi yang menariknya.., blogger tu juga mendedahkan bahawa ada agen Najib dalam PAS dan PKR yang bertanggung jawab didalam rakaman video berkenaan.. Ini bermakna.., memang individu dalam video tu tak lain tak bukan adalah pemimpin kanan Pas.., bukannya klon atau video edit!!

Apa yang gua dimaklumkan, video aksi Pak Stopa tu hasil perancangan orang dalam Pas sendiri yang mahu menjatuhkan pemimpin kanan parti tersebut.. Khabarnya, kumpulan ni dah lama berusaha untuk menguasai parti melayu terbesar didalam negara tu..

Kalau Tun Mahathir dan kini Najib menguasai Umno selaku parti melayu terbesar.., rasanya korang pun tahu sapa individu yang mengetuai kumpulan yang cuba menguasai Pas kannn...

So..., sekarang ni kita tunggu je lah episod seterusnya dalam kes video Pak Stopa nih.. Kita tengok sapa yang kenaa.. Hahahaha..


11 ulasan :

  1. Nampaknya ada puak dalam PKR sendiri x puas hati dgn tindakan PAS yg diamkan diri. Nak xnak terpaksa juga puak2 ni mengaku video ni ori walaupun x pasal2 nama UMNO dikaitkan sbg punca. Apapun video ni diakui ori oleh PKR. Apalagi PKR Terengganu yg mmg anti Stopa Ali PAS yg terlalu dominan.

    Spenda Jingga

    BalasPadam
  2. Macam biasa lah puak pakatan ni...balik2 nama Ds najib jugak yang kena...kalau ada bukti tak pa jgak ni main cakap guna air liur...sebab tu la aku tak akan percaya dengan puak2 pas ni...bila kena batang hidung sendiri...semua nya fitnah walaupun bukti depan mata...tapi tang fitnah Ds najib blh pulak walaupun tak ada bukti...ni la puak2 pas...

    Ps sbb tu la pas x akan menang sebab jenis cakap x serupa bikin!

    BalasPadam
  3. pada saya video tu bukan untuk memecahbelahkan pakatan tapi untuk amar makruf nahi mungkar. seperti yang selalu dilaung2kan oleh orang2 pas. saya ni orang umno tak reti nak sebut perkataan arab ni semua. tau bahasa jawa je. dengan cakap tak serupa bikin mustapa ali bukan saja telah memalukan ahli pas tapi mustapa ali telah memalukan umat islam di malaysia

    BalasPadam
  4. Tak soh dok sskit belakang la ....bila namanya pu*i ...tak bleh tahan

    BalasPadam
  5. saiz apa ye spender tu..ia adalah fenomena!...seperti sponge bob!!!!

    BalasPadam
  6. Belit punya belit last terbelit diri sendiri....kahkahkah...itulah, dok ikut sangat Nuar Berahi Al-Juburi Wal-Liwati Al-Bureti apasal? Sekarang siapa yang susah???. Meraka dan mak, bapak mereka jugak...kakahkah...

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  7. lawa wooo pompuan tu..aku pun mau juga stopa..x apa biar pi apa depa kata..janji sodap...nyedep

    BalasPadam
  8. Yg main stopa...hadi pulak kata sakit lutut....wtf

    BalasPadam
  9. Geli aku tgk awek tu...mcm tk mandi je

    BalasPadam
  10. DS Najib anak tun Razak bapa nya tak pernah nengajar anak nya untuk buat kerja yg x betul...Hidup Najib

    BalasPadam
  11. bukan susah mau cari itu perempuan zina di malaysia

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online