BREAKING NEWS

WAN AZIZAH AKAN JUMPA KELUARGA ARWAH ESOK UNTUK MINTA MAAF?



Gua tumpang bersimpati dengan keluarga arwah pejuang negara yang terkorban mempertahankan kedaulatan tanahair di Lahad Datu Sabah.

Gua tak dapat bayangkan keperitan balu Insp Zulkifli Mamat yang terpaksa menjaga dua anak yang masih kecil.

Begitu juga dengan kesedihan keluarga arwah Sarjan Sabaruddin Daud yang terpaksa merelakan pemergian Ketua keluarga mereka yang tumpas demi mempertahankan ibu pertiwi..

Tak lupa juga kepayahan yang terpaksa dilalui oleh keluarga anggota-anggota yang cedera menentang penceroboh bersenjata di Lahad Datu akibat dari kerakusan politik binatang Pakatan pembangkang di Malaysia.

Inilah realiti permainan politik gilakan kuasa yang ditunjukkan oleh Anwar serta PR.. Tanpa rasa bersalah dorang menggugat keselamatan negara hanya untuk merampas tampuk pemerintahan..

Gua harap rakyat Malaysia buka mata dengan apa yang berlaku di Lahad Datu Sabah. Fikirlah dengan waras nasib negara kita jika kuasa pemerintahan jatuh ke tangan Anwar serta konco-konconya..

Adakah kita nak negara bergolak didalam dan diluar negara seperti negara jiran? Apakah kita redha Anwar dan macai-macainya sesuka hati mempertaruhkan kedaulatan negara?

Tepuk dada dan fikirlah sendiri beb.. Nilaikanlah sendiri yang mana satu pengkhianat negara yang patut kita tolak demi kesejahteraan anak cucu di masa depan..


p/s: Berani ke Wan Azizah atau Anwar jumpa keluarga arwah pejuang negara untuk minta maaf? Berani kerat jarilah beb Anwar dan bini dia buat macam tu...

17 ulasan :

  1. kena batang hidung?2 Mac 2013 12:26 PG

    Kalau betul ni kerja PR, kena balik kat batang hidung? duk kata Najib terlibat bunuh Altantuya, ni bunuh 3 orang orang RAKYAT sendiri. semoga ALLAH mempelihara tanah airku dari kerakusan PR, dan semoga ALLAH membuka hati2 pemimpin BN untuk senantiasa membantu rakyat dan bukannya duit poket sendiri.

    BalasPadam
  2. nak buat apa mintak maaf..orang cmtu reti ke mintak maaf..cehhh..

    BalasPadam
  3. pala butoh hampa aih umno banngang,,Najib punya silap semua hampa nak kalih kat Anwar,,memang pengikut umno pukimak ni bangang bangang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penacai penjubur detected. Takde hujah nak balas balik.... contoh seorang pengikut penjubur yg bodoh

      Padam
    2. Kau xboleh ckp elok2 ke macai anwar ibrahim...kau ni bute ke..kau ni pekak ke..kau ji gile ke..kau ni anak siape?bapak dgn mak kau xajar kau ke?kau ni otak lembu ke?hati ni mcm bangsat...

      Padam
    3. BUSUKNYA JIWA DAN ROH........

      Padam
    4. aku xfaham knapa pengikut nuar ni taksub sgt dgn dia..bahasa punyala kasar..ini yg anuar ajr kt kamu..??
      yakin sgt kah yg anuar tu terlalu baik..??

      Padam
  4. Cukup2 la anwar..
    tak cukup buat riot gune bersih, skrg gunakan pinoy pulak untuk buat kacau..

    BalasPadam
  5. Kepala pelir penyokong peliwat... semua benda nak salahkan Umno/BN.. Ini soal nyawa tau tak... anwar merancang dgn cukup rapi benda ni.. nak huru hara kan negara.. lepas tu dia munculkunun2nya dia lah yang mampu menyelamatkan negara... puiiiiii

    Najib dan Rosmah da pegi MAKKAH berdoa depan KAABAH selamat pergi dan balik tak jadi apa pn. Itu tanda org tidak bersalah. Anwar ada beranikah???? Confirm dia jejak kaki jerr kat Makkah kena sumpah jadi monyet. Tengok muka dia da seakan2 beruk keruh semacam jer

    BalasPadam
  6. Kpd tanpanama terbaru td-bila ko bercakap mcmtu: nampak sgt ibu kau seorang pelacur. Semoga ko & keturunan gay kau hancur dgn cara terhina sekali.

    BalasPadam
  7. HapuskanPengkhianatDULU2 Mac 2013 3:18 PG

    Salam...aku sebak sgt tgk wjah2 anak2 kecil dan kesedihan keluarga perajurit2 ini.. apalah daya kita krn musuh terlalu banyak dlm negara.

    Kita boleh berhadapan dgn jelas musuh2 pemberontak SULU ini.. tp kita xboleh buat apa2 melawan Tian Chua-Mat Sabu-Lim Kit Siang- dan bapak segala kejahatan - ANWAR IBRAHIM.. krn mereka dikelilingin 'tentera2' bodoh lagi berjiwa syaitan.. PR adalah kelompok manusia yg berjiws syaitan.. yg hati perut mereka sama seperti syaitan LAKNATULLAH..

    sbb itu mereka tidak pernah simpati, ikhlas dan berjuang utk kebaikan!

    Hancurkanlah mereka ini PRU13.. demi pengorbanan perajurit kiat yg gugur. Jika tiada pengkhianat kita mudah aturkan musuh..

    BalasPadam
  8. Apabila satu-satu kumpulan memasuki negara bersenjata terutama senjata berat mereka tidak datang untuk berunding. Mereka datang untuk berperang. Dalam keadaan genting seperti ini kenapa pihak kerajaan tidak memanggil veteran-veteran perang yang ada untuk memberi nasihat? Kita masih ada Tun Hanif Omar, Tan Sri Rahim Noor dan veteran-veteran yang pernah terlibat dengan penghapusan komunis.

    Kenapa mesti menghantar pasukan baru yang tidak mempunyai pengalaman untuk menyelesaikan krisis ini?

    Hishamuddin harus bertanggungjawab dan meletakkan jawatan dengan kadar segera jika sayangkan negara dan parti. Banyak kerosakan dilakukan oleh beliau sebagai Menteri Dalam Negeri sejak lima tahun yang lepas.

    Beliau cuba menjadi hero dalam krisis ini tetapi sebenarnya gagal. Jika Xenophon yang tidak bersenjata dianggap bahaya boleh dihalau keluar dari Malaysia dan kenapa harus dibezakan dengan beratus-ratus orang dengan senjata berat yang boleh dibiarkan bertapak di Lahad Datu? Kementerian Dalam Negeri cuai menangani krisis ini dan menyebabkan anggota keselamatan terkorban.

    Kenapa beratus-ratus orang bersenjata berat boleh melepasi sempadan negara? Di mana pasukan keselamatan berada ketika mereka menyusup masuk? Kenapa tidak digunakan kereta kebal atau kereta perisai untuk memasuki kawasan musuh? Kerajaan perlu mengambil tindakan bijak di dalam hal ini bukannya menyalahkan pembangkang.

    Kesilapan membuat keputusan oleh Menteri memalukan negara. Terdapat banyak lagi soalan-soalan sensitif yang boleh saya kemukakan namun ianya boleh menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional dan akan dijadikan modal oleh pembangkang.

    Jadi, kepada Hishamuddin tolonglah jadi seorang lelaki buat pertama kalinya dengan meletakkan jawatan dengan segera. Anda adalah liabiliti kepada Barisan Nasional. Inilah masanya jika anda ingin menjadi hero.

    BalasPadam
  9. Xenoporn tak datang dengan bom. peluru. Kalu datang dengan tu, bom pelurulah dia dapat balik. Macam kat Lahad Datu tu.

    BalasPadam
  10. Salam... Why Wan Azizah doesn't want to admit her husband's behavior. In Islam,do not stand by a husband who is bad, when she is going to speak up? What sort of wife lives with a husband who lies, cheats and now trying to win elections, a leader in Islam must be fair - and he is not fair to her, himself and his followers, what more evidence she needs. Is she afraid to stand on her own, without her husband? Is she the typical kampong girl who only lives for her husband bad or good? The way answered questions when she was interviewed in English before, I felt she was trying to be affable, child-like even, but she's not. If she is a good Muslim woman, who cares for her own people, and not herself, speak the truth, you cannot stand behind a husband who is atrocious in behavior and just lying through his teeth.. what's wrong with women like this? I seriously dont know.
    Look at this Wan Azizah, and wake up.

    http://www.youtube.com/watch?v=4yoXm60wJCM

    BalasPadam
  11. Wan Azizah tak ndak saman dato nalla ke sebab tuduh suaminya anwar ibrahim berzina Dan meliwat?? Ada berani

    BalasPadam
  12. dok hangat pasal pencerobohan sulu ni, jgn lupa isu-isu yg belum selesai iaitu kalimah Allah, talamgate, KUIN, penebangan balak, air selangor, lebuhraya rakyat, haiwan ambil BR1M, tanah nga-ngeh di kelantan, bayan mutiara, taman manggis etc. yang terbaru terowong bawah laut penang. Fikir-fikirkan.

    BalasPadam
  13. sekarang penglibatan anwar dan sulu dah tbongkar..lepas ni dok negara mana lagi yg anwar dok harut lagi untuk ganggu negara kitai...bagus jak suh anwar dan bangkai cina komunis tu buang negara..suruh bwat negara sendiri..xpayah diam malaysia lagi...p duduk kat pulau dimana bangkai yang staraf dgan mu sana..1 malaysia..peace...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online