BREAKING NEWS

VIDEO BANGLA DAPAT TENDER PASANG BENDERA BN.


Jika sebelum ini kerja-kerja memasang bendera parti dimonopoli oleh ahli dan juga penyokong parti, sekarang ianya diambil alih pula oleh pekerja-pekerja kontrak dari luar negara. Ini menunjukkan bahawa parti dan kerajaan kini semakin maju hinggakan mendapat sentuhan kepakaran dari negara luar didalam susun atur bendera parti sendiri.

Sebab itulah jangan terkejut sekiranya anda terlihat ada bendera dacing yang dipasang terbalik dikawasan negeri Selangor kerana ia bukan tak disengajakan. Ianya memang sengaja dipasang begitu untuk mencari kelainan.

Begitu juga jangan hairan jika anda terlihat bangla-bangla sedang memacak bendera seperti didalam video dibawah. Itu adalah sebagai tanda sokongan pekerja-pekerja asing berkenaan terhadap kerajaan.

Maklumlah, ahli parti dan juga penyokong kerajaan kini tidak lagi mahu berkerja memasang poster atau bendera. Jika ada pun, upah yang terlalu murah menyebabkan tak ramai yang sanggup melakukakannya.

Apapun, syabas buat BN Selangor kerana melangkah maju menggunakan player import didalam arena memasang bendera parti. BN Selangor tenyata mendahului zaman! ~ MPP News.


8 ulasan :

  1. Apasal lain macam je 2 post kau yg terbaru ni.
    Termakan ubat nyamuk ke???

    BalasPadam
  2. Anon 11:11.. Siapa yang makan cili, dia lah terasa pedasnya beb.. Gua dalam mode neutral sekarang nih.. Peace!!

    BalasPadam
  3. senandung semalam19 Mac 2013 11:43 PTG

    tolonglah xpayah bagi orang asing pasang bendera BN.mereka ni nak duit aje bukan reti sangat buat kerja.orang BN sendiri yg patut pasang bendera tu. BETUL dan KUKUH akan mengambarkan KETEGUHAN parti BN itu sendiri dari hasil kerja tangan AHLI BN sendiri. pendapat saya sebagai rakyat malaysia yg bermastautin diluar negara banyak perbezaan dapat dilihat hasil kerja orang tempatan dgn pekerja asing bezanya adalah org tempatan hasil kerja sunguhpun lambat sedikit tapi memuaskan ini kerana negara sendiri sebaliknya org luar buat kerja nak cepat serta cincai2je sebagai contoh apabila mereka pasang blok lantai bahu jalan raya,setelah mereka pulang kenegara mereka,mulalah lantai akan berlobang tercabut disebabkan hujan dan sebagainya dan ini memerlukan kos lagi utk membaik pulih.saya gembira kalau anak melayu dapat memenuhi pekerjaan orang asing di dalam negara kita tercinta kerana banyak anak muda xmahu bekerja.

    BalasPadam
  4. Mpp buat u turn

    BalasPadam
  5. Yang benar di sokong, yang salah di tegur. Xsalah menegur untuk kebaikan. Tak gitu?

    BalasPadam
  6. well done mpp..

    biasanya yang diupah camni tak buat keje sungguh2..

    BalasPadam
  7. Wa salah blog ke nih..kehkehkeh..gud job bro

    BalasPadam
  8. tali bahagian atas terputus...dekat dgn tingkap...dengki kot...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online