BREAKING NEWS

TERKINI : MISUARI SOKONG ANWAR TAK MELIWAT.


Nur Misuari yang mengaku dirinya sebagai ketua kepada MNLF melahirkan rasa gembiranya apabila bapa Saiful Bukhari membuat kenyataan kontroversi bahawa Anwar fitnah. Beliau membuat kenyataan sedemikian didalam laman Facebooknya tengah hari tadi.

Walaubagaimanapun, kenyataan tersebut dipadamkan setelah mendapat banyak komen negatif dari sahabat Facebooknya. Ada diantaranya memberi komen supaya Misuari tak mencampuri urusan negara lain serta lebih mengutamakan kebajikan rakyat di negara sendiri.

Seorang pembaca laman berkenaan juga mempersoalkan apa hubungan Misuari dengan Anwar Ibrahim sehingga pemimpin pemisah Filipina itu begitu prihatin dengan kejadian liwat yang melibatkan Anwar dan Saiful Bukhari.

Nur Misuari sebelum ini mengejutkan pelbagai pihak apabila Perisikan Filipina melalui Inquirer News mendedahkan hubungan beliau dengan Anwar sebelum kejadian pencerobohan di Lahad Datu Sabah tercetus.

Selain itu, Misuari juga telah dikatakan berjumpa dengan beberapa orang pemimpin kanan PKR di Manila beberapa bulan sebelum insiden berdarah tersebut berlaku. ~ MPP News

1 ulasan :

  1. LAnun mestilah sokong lanun jugak kan...kahkahkah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online