BREAKING NEWS

PANAS!!! EBBI TUDUH NAJIB DAN BN BUNUH BALA?


Artis yang kini menyokong Pas, Abby Abadi dilihat cuba mencari populariti murahan apabila mempersoalkan kematian P Balasubramaniam serta cuba mengaitkan kematian penyiasat persendirian itu dengan Najib Razak dan Barisan Nasional.

Abby yang kini bergiat berceramah diatas pentas Pas, mempertikaikan cara kematian P.Bala dengan meminta Perdana Menteri Malaysia memberikan penjelasan. Abby juga seolah-olah tidak percaya bahawa penyiasat persendirian tersebut mati secara biasa dan bertanya sama ada Bala dibunuh.

Kenyataan Abby didalam laman Twitternya itu mendapat respon yang pelbagai dari pelayar laman sosial berkenaan. Ramai yang menolak kenyataan Abby sambil menasihati bekas artis tersebut supaya jangan melakukan fitnah.

Sebelum ini Abby juga menimbulkan kekecohan apabila beliau mengutuk artis yang pergi memberi bantuan kemanusiaan di Gaza. Abby ketika itu menyifatkan artis yang menyokong kerajaan melakukan kerja sia-sia selagi mereka belum menyokong Pas. ~ MPP News

20 ulasan :

  1. Hekeleh minah ni..dier nak mati pon nk tnya PM kenape ke?
    Ko pnh tnya dr ko sndr x knp ko jd mcm ni? Stakat bising2 tp xde ilmu lbh baik jgn bising la..jg diri, jg anak2 n jg mak bpk ko lg afdal

    BalasPadam
  2. Nak tanya najib buat apa. Tanya pada tuhan penganut PAS. Kan ka dia selalu konteks nik aziz dan nik aziz selalu konteks dia kalau ada apa-apa hal.

    BalasPadam
  3. Astaghfirullahalazim....si ebi ni knp? Dh nk meninggal ke? Mcm dh buang tebiat ni....walau apapun, kumpulkn bukti dulu! Kita ni siapa nk bgtau cerita mcmni? Ebi ni ada kepakarn mnyiasat ke?ataupun tuhan yg mnntukn kebaikn yg org buat di gaza sia2? Ebi ke yg tntukn baik buruk seseorg scara trbuka? Xinsaf lg stlh dtegur scara trbuka oleh UAI? JGN CELUPAR SGT EBI! JAGA PRNGAI!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya! ya! itu pelompuan ebi ala pandai siasat ma.!. lulu tv delama lalam apanama "loda loda kota laya" itu pelompuan ebi jadi polis ooo!!!

      Padam
  4. InsyaAllah ....satu ari nnt semua kehinaan dan fitnah yg di lemparkn pada org len akan berbalik pada dirinya sendiri......riak , takbur dan ujub terlalu menguasai diri dia sehingga dia xnampak lagi kebenaran...

    Kalo puan Arbakyah sygkn anak2...bertaubatla krn skrg neh jelas nampak puan Arbkyah sedang mnghina diri sendri krn kedangkalan pemikiran....kesian anak2....

    BalasPadam
  5. Ebby ni baru kenal agama. Orang kalu nak dpt keredhaan Allah tak buat tuduhan2 melulu. Mcm mna orang mcm ni pt yg kata alim tu pilih jd tukang kempen. Kalu mcm tu benarlah pt kata alim tu tak alim pun. Kuasa d harta jugak yg mereka kejar. Tak sah lah nak crita alim tuhan maha tahu deh.

    BalasPadam
  6. I love your clit Abby baby....

    BalasPadam
  7. Abby...aba...bi, U ulang I saman.

    BalasPadam
  8. bangang punya ebbi.....bijik kelentit dia dah gatal balik. seminggu skali mesti bijik kelentit dia akan gatal.so bila dh gatal mulut atas mulut bawah ikut sedap hati ja la nak menyalak.
    hasil kajian aku mendapati ebbi mendapat tempat kedua dlm carta orang paling bodoh di malaysia pada minggu ni. tempat pertama adalah chegu doggie dari kelantan.
    bodah punya ebbi....ini la jadinya kalau x pandai jaga n guna otak. kalau dh otak pun x pandai guna,celah kangkang dia apatah lagi.....

    BalasPadam
  9. teruk sakit jalang ni...kurang kasih sayang & perhatian kot?

    BalasPadam
  10. Tak kan pihak berkuasa nak diam bila ada orang menuduh Perdana Menteri sebagai pembunuh? Ini merupakan satu hasutan. Biar Ebby merasa jadi saorang banduan pulak.

    BalasPadam
  11. dah ajal..syukur aman sikit dunia..Wahai Abby.
    Kalau gini lah cara berpolitik dengan mencipta musuh anda tidak akan kemana dan moga mati mu dalam keadaan beriman bukan dalam keadaan amarah mencipta fitnah...Amin..ur so cute indeed but..really upset to know your true colours..berlakon lah dengan membaca skrip aliran kiri..VOTE BN

    BalasPadam
  12. Selisih malaikat 44 utk dibuat bini...meroyan la kau sampai tua ebby ooiiiii...base mulut cam pukimak...hanya jantan cam mat sabun je la layak utk jadi laki kau..

    BalasPadam
  13. Polis...tangkap dia ni..macama cikgu gila tu..

    BalasPadam
  14. Jantan keparat pun takut nak buat bini.

    BalasPadam
  15. Jijan Mali....16 Mac 2013 12:06 PTG

    kahkahkah...jalang ni buat2 meroyan. Saja buat kes suroh abang dan kakak SB tangkap bawak masok kedalam. Kat dalam makan free. Duit pun dah tak berapa nak ada ni.... macam lah orang tak boleh baca sendiwara jalang primaDUNGU ni....kahkahkah

    BalasPadam
  16. bila si tolol bertwitter inila jdnye...guna otak yg dungu lg bebal utk berfikir..
    dosa yg dulu blum tntu terampun dh tmbh dosa memfitnah plak..
    percayala pd qada dan qadar..smpai bila nk jd penympai tnpa tahu kesahihan cerita..

    BalasPadam
  17. janda EXPIRED NIH BUAT HAL LAGI ? BUAT TAK TAHU SAJA LAH, BETINA PAS NIH BELUM MATANG LAGI,DEKAT PONDOK MANA YE DIA BELAJAR AGAMA YE.....AGAK NYA BELAKANG RUMAH NIK AZIZ.

    BalasPadam
  18. bertaubatlah wahai Aby???

    Cukuplah kamu diperguna oleh PAS dan PKR!!

    Nanti kamu pun mati sebab sakit jantung!!!

    Mintalah ampun kepada semua org yg kau dah buat fitnah keatasnya!!! Dosa besar ni tak akn dpt ditanggung oleh kamu!!!

    Bertaubatlah!!!

    BalasPadam
  19. Eear......k! aah....,alhamdulillah....,rezeki,jodoh pertemuan,ajal maut & untung nasib semua ditangan Tuhan.Ada hikmahnya setakat saksi yg flip flop neh....!.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online