BREAKING NEWS

NIZAR GADUH DENGAN BANGLADESH DI TAIPING.



Nizar dalam pertemuan dengan penduduk Simpang Taiping baru-baru ini, menasihatkan petugas-petugas pilihanraya Pakatan Rakyat supaya menahan dan mengikat bukan rakyat Malaysia yang pergi mengundi dalam dalam PRU 13 ini.

"Nampak muka Bangladesh, Filipina, Myanmar , Indonesia tanya mereka lagu Negaraku,"tegas Nizar.

"Tanya mereka Rukun Negara"ujar Nizar."Tanya mereka dulu sekolah mana, tanya mereka di mana tinggal di mana selama ini.

"Jangan benar bukan rakyat Malaysia pergi mengundi"tegas NIzar lagi.

15 ulasan :

  1. Sudahlah Nizar, awak lagi teruk dr Bangla. Awak sendiri pun tahu/paham tapi tak ikut Rukun Negara... Boring tegur set2 ni... Semua salah kerajaan... sikit2 Konspirasi... Jenis tak sedar untung...

    BalasPadam
  2. Syarat pertanyaan tersebut tak de pun dalam rukun mengundi, kalau ada buatnya ada yang terlupa, atau tersasul maklumlah tanya terkejut tergempar, baik juga yang ditanya menanya semula kepada yang bertanya solan lain mengenai Malaysia, kalau dia tak boleh jawab singkirkan dia dari petugas pilihanraya.. Memandai tapi tak pandai...

    BalasPadam
  3. Baru sekarang nak ingat Negaraku dan Rukun Negara!!!...dulu kau kutuk lagu kebangsaan dan rukun negara...IDIOT

    BalasPadam
  4. woi nizar, kalau ko terer sangat, ko cuba tanya puak2 sepet dan keling dap..tahu tak rukunegara? pandai tak nyanyi Negaraku? ko sbg rakan kena tarbiyah rakan ko dulu bahlol!

    BalasPadam
  5. Bangla pun xpajak tanah sampai 999tahun... Nizar Lembai nih bole blah... Org Bukit Gantang pun xbuluq.. Phuihhhhhh..

    zoRRo...

    BalasPadam
  6. Kalau aku sokong PAS sekalipun, aku tak akan undi si nizar sial ni..muka penipu dan bangsat

    BalasPadam
  7. NIZAR ANTARA TOKOH BERWIBAWA CALON PERDANA MENTERI. SEORANG YG BERKARISMA DAN AMAT BERKEBOLEHAN DLM MENYATUPADUKAN RAKYAT.

    BalasPadam
  8. nizar lembai......anak pun belajo kat mrsm ada hati nak lawan kerajaan.....bagi la anak hg selamanya sekolah kat pasti tu.....buat malu orang perak je....

    BalasPadam
  9. apa punya bodo punya org yg berpendidikan tinggi niihhhh...sama bodo jugak dgn hok lain...kan masa mengundi ada wakil dari parti yang bertanding.pengundi bg ic..petugas semak nama dan ic..petugas sebut kuat supaya wakil parti dengar...wakil parti pun sama2 semak...klu puas hati dan ada dalam senarai..bru boleh mengundi...bodooooooo

    BalasPadam
  10. Harimau Kumbang26 Mac 2013 1:40 PTG

    Macam mana pulak muka China...ramai dari China masuk Malaysia..

    BalasPadam
  11. Nizar ni bercakap saperti orang bangang...dia tak tau ke didalam setiap pilihanraya akan ada wakil daripada setiap parti didalam bilik pengundian untuk menyemak kad pengenalan dan pengesahan daripada para pengundi diDun/parlimen berkenaan. Sekiranya berlaku sesuatu perkara yang meragukan, wakil perti berkenaan berhak membuat bantahan diwaktu itu juga....Hakikatnya sekiranya bangla,Myanmar yang mengundi bermakna, wakil yang ditetapkan oleh parti didalam bilik tempat mengundi tu kayu ataupun tidur laa...kah kah kah..woiii Nizar kalau nak menipu tu pandang2 laa..kalau kepada golongan muda boleh la ko gelembong..sebab mereka belum pernah mengundi lagi..so tak tau prosesnya...

    BalasPadam
  12. Nak mengundi bukan pasal boleh nyanyi Negaraku atau tau rukun negara. Kalau ada IC sah dan nama ada dalam daftar pengundi boleh la undi. Ada IC tapi nama tarak pun tak leh memngundi, tak dak IC walau ada nama dalam daftar pengundi jugak tak leh mengundi. Ish ish ish awat biul sangat orang PAS nih...

    BalasPadam
  13. Kesian kat mamak amenoworld,Mesti dia terasa..kah kah kah

    BalasPadam
  14. Org klu tobat , solat 5waktu,buat kebaikan.bkn duk masuk politik hina caci org.malukan org islam je la....sekali tobat dpt gelaran ustazah yg d gazet krjn pakatan.aku klu tobat masuk pas mgkin jd ustaz kot.....

    BalasPadam
  15. ORANG PAS DAH TIDAK TAHU NYANYI NEGARA KU, TAK INGAT RUKUN NEGARA. PERKATAAN ÄLLAH PUN BAGI ORANG BUKAN ISLAM GUNA.NABI JUGA DI PERSENDA. HAK ORANG MELAYU PUN DI PERSOALKAN

    SIAPA YANG DI BELA (ISLAM PUN BUKAN JADI PEMBELAAN) APA KAH JADAH NYA PARTI SEPERTI NI

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online