BREAKING NEWS

VIDEO pengasuh dera bayi umur 5 bulan...


Perbuatan seorang pengasuh menampar-nampar muka bayi yang dijaganya telah berjaya dirakam oleh sebuah kamera tersembunyi di kediaman kanak-kanak malang itu.

Ibu kepada bayi berusia 5 bulan tersebut telah mengesyaki sesuatu terhadap pengasuh bernama Mamura Nasirova tersebut, lantas telah mengambil keputusan untuk merakam secara sembunyi tindak-tanduk Nasirova.

Dalam rakaman yang berdurasi 1 minit 17 saat ini, Nasirova telah menampar dengan kuat di wajah bayi tersebut sebanyak tiga kali kerana enggan menyusu dan menangis.

Laporan polis telah dibuat oleh ibu bapa bayi tersebut pada 1 Februari. Dua hari selepas itu polis telah menahan Nasirova di kediaman keluarganya.

Nasirova dilaporkan berkeras dan cuba berlawan dengan pihak polis yang datang untuk menahannya. Nasirova kini menghadapi tuduhan membahayakan kebajikan kanak-kanak dan cuba menentang penangkapan, dan dia sedang ditempatkan di Pulau Rikers.

Nama Nasirova juga telah disenarai hitamkan dari laman web yang menawarkan perkhidmatan asuhan kanak-kanak di Russia. - Dailymail


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online