BREAKING NEWS

PERGHH!! Azhar Idrus sambut Besday dengan KEK MOTOR..


Dulu puak-puak macai Pas kata dorang lebih mengamalkan cara hidup Islam berbanding dengan parti-parti lain dalam Malaysia ni.. Punyalah dorang marah kat Umno yang dituduh menolak hukum Islam hinggakan Ostazah Ebbi fatwakan bahawa Umno adalah musuh Allah.

Tapi disebalik semua kebobrokan yang ditunjukkan oleh puak-puak Pas tu semua, gua musykil satu perkara yang dah jadi macam trend pada dorang sejak akhir-akhir ni beb..


Mula dengan Nik Aziz yang sambut besday dengan potong kek.., sekarang ni Azhar Idrus pulak buat perkara yang sama.. Adakah potong kek ni dah jadi sebahagian cara hidup Islam pada penganut Pas semua?

Adakah potong kek tu mengikut sunnah Nabi? Dan adakah potong kek masa besday tu dijadikan amalan oleh para sahabat dan juga ulamak muktabar selepas kewafatan baginda Rasulullah?


Kalau betul nak ikut cara hidup Islam macam yang selalu dorang laungkan tu, tunjuk lah betul-betul beb.. Jangan cakap saja pandai tapi amalnya langsung tak nampak..

Macam Azhar Idrus tu.., bukan takat potong kek je beb.., siap ada gambar motor lagi kat kek dia tu tauu.. Perghhh.., ulamak minyak itam betul la Azhar Idrus tu kann... Hahahahaha...

5 ulasan :

  1. Mengata dulang , Paku Serpih, PAS asyik mengata orang dia yang lebih !.... aduhai !!! orang yang mengaku lebih beragama dari orang lain!!!!

    BalasPadam
  2. nii..ostad cari makan laa..bro..org lain buat x bleh,dosa..kalau dia yg buat tak mengapa,dapat pahala..hampehhh punya olang..dok perguna agama utk kepentingan diri sendiri...banganggggggggggggg..

    BalasPadam
  3. Maaflah.. dia ni tiada tempat di hati hambaaaa!! Dalam PRU12 dulu bukan main lagi dia membuat 'fatwa' dan menghasut pengundi supaya undi Pas..

    BalasPadam
  4. Umno masuk neraka

    BalasPadam
  5. btol gak kata anon 4:46...umno je yg masuk neraka....org2 dlm umno tu blom tentu masuk neraka...oleh itu cepat2 le pi cium kaki Pok Nik tu mintak restu utk sucikan dosa..nescaya anda dijanjikan syorga oleh wali2 terompah PAS alaihisalam...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online