BREAKING NEWS

Mak Lampir nak GEMPUR Najib dan Pemimpin Umno..

Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin menegaskan wanita Pakatan Rakyat sudah bersiap sedia untuk melancarkan gerak gempur menentang kebatilan yang menjadi teras perjuangan pimpinan Umno BN.

Beliau kesal kerana kerajaan Umno BN turut mengugut rakyat supaya memberi mandat kepada mereka jika mahu pembangunan dilaksanakan.

“Apakah dengan janji jika menang dan jika dapat rampas kembali itu ini, baru hendak laksana pembangunan? Ini membuktikan kerajaan sedia ada tidak telus dan ikhlas dalam menjaga kepentingan rakyat,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam Himpunan Kebangkitan Wanita di tapak ekspo Seberang Jaya, Seberang Perai Tengah.

Zuraida turut berkata, Pakatan yang bakal menerajui kepimpinan negara mempunyai agenda perubahan yang boleh dilaksanakan untuk membawa perubahan positif kepada negara.

“Ia bukan saja memberi peluang dan ruang kepada kepimpinan wanita, malah profesionalisme mereka akan dimaksimum bagi membela nasib rakyat,” katanya.

11 ulasan :

  1. Mak Lampir mak lampir.Orang tak cerdik tanpa pelajaran mcm tu la.Bodo lagi bahalul.

    BalasPadam
  2. Hee hee heeeee baru sepenggal.Aku belum
    puas lagiii heee hee heeeee.....

    BalasPadam
  3. kebatilan kerana mengumpul keta? tak gitu

    BalasPadam
  4. kenyataan tongong dr ketua wanita keadilan. konon dh sediakan gerak gempur nk lawan bn. bila pm turun ampang, apasal kamu lari ke penang? harapkan kuat bau badan je, penakut jugak kamu rupanya. apa masalah jika bn mintak mandat dari rakyat dlm pru13 nanti. bila dpt mandat barulah pembangunan mampu dilaksanakan. atau mak lampir dh tau bahawa bn memang akan menang besar, sbb itu dia mula tabur fitnah bn main ugut2 dgn janji pembangunan. wahai mak lampir, cer citer kereta kamu yg 4 biji tu dpt dari hasil jual buah ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia ni wanita ke... mcam jantan pon ada

      Padam
  5. hhhhhaaaaaaaqqqqqqqqq ..............pppppttttttuuuuuiiiihhhhhh

    A.B.A.I

    BalasPadam
  6. Ini ker jenis pompuan yg bakal dilantik sbg menteri hal ehwal wanita jika pr menang. Hancur lodoh la negara dibuatnya oleh sipendatang ni.

    BalasPadam
  7. hang gerak gempur kan kereta2 hang dulu zuraidah ooooi

    BalasPadam
  8. mak oi.ni jantan ke betina hahahaa...

    BalasPadam
  9. mak lampir jantan le dia nih...hihihihihi....~~

    BalasPadam
  10. Sahabat Mak Lampir6 Februari 2013 1:41 PG

    Hajah Zuraida dilahirkan pada 14 Mac 1958 di Bengkulu, Sumatera Indonesia. Beliau merupakan anak bongsu daripada empat beradik. Akibat kemiskinan hidup pada masa itu di Indonesia, keluarganya telah berhijrah ke Singapura yang ketika itu masih lagi berada dalam Persekutuan Tanah Melayu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online