BREAKING NEWS

LAGI ARTIS MELAYU TAYANG LURAH DI MAJALAH..


Ni satu lagi posing terbaru artis melayu yang bangga tayang lurah dada pada umum tanpa sebarang rasa bersalah..

Agaknya, dorang selesa kot kalau pakai fesyen macam tu ye.. Pasal tu lah dorang suka sangat pakai kann..

Apapun, harap artis-artis melayu kita ni dapat jaga pemakaian dorang.. Bukan apa beb.., yang malu nanti mak bapak dan keluarga dorang jugak..

Lagipun, tak elok la kan kalau budak bawah umur tengok fesyen macam tu.. So please tolerate lah sikit kann...

2 ulasan :

  1. Salam Bro...

    Minta tolong link blog saya di sini boleh?
    http://tegurkeranasayang.blogspot.com

    Thanks bro...

    BalasPadam
  2. wow...ini dah bukan lurah dah...ini dan nampak pangkal isi.....yabedabeduuuu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online