BREAKING NEWS

Gambar Nasharuddin bersama Ustaz-Ustaz ILMU..


Gambar diatas gerenti membuatkan puak-puak Pas meroyan dan hilang akal selama 5 minit.. Nik Aziz pulak confirm kena sawan bila tau perkara ni..

Selama ni puak-puak jumud tu semua marah pada Ustaz-Ustaz ILMU pasal memilih Umno berbanding Pas.., tup-tup Bekas Timbalan Presiden Pas sendiri memilih untuk bersama ILMU..

Ini secara tak langsung menunjukkan bahawa Ustaz-ustaz di ILMU tu lebih berkredibiliti berbanding ulamak pak angguk dalam Pas beb..

So gua sokong kalau Nasharuddin memilih untuk perjuangkan Islam melalui wadah ILMU.. Pas dah tak mampu jaga apa-apa pun hatta telor dorang sendiri kerana tunduk pada kafir DAP..

Lagipun.., orang kata kalau berjuang tu biarlah ada kuasa ditangan.. Kalau setakat menyalak je nak tegakkan Islam tapi kuasa mutlak bagi pada kafir.., itu bodoh namanya beb..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online