BREAKING NEWS

Cina tunjuk FU*K nak mohon maaf pada DYMM Permaisuri..


Maklumat yang baru gua terima mengatakan, cina bangsat lagi celaka penyokong DAP yang menunjukkan isyarat lucah pada DYMM Permaisuri Agong di Penang kelmarin, berhasrat memohon maaf diatas kesilapan tersebut.

Katanya, dia tak bermaksud untuk menghina DYMM Permaisuri Agong sebaliknya dia mendakwa berada didalam keadaan tertekan dan marah pada masa kejadian.

Dan menurut info, cina celaka tu menyesal diatas perbuatan tersebut dan berharap rakyat Malaysia dapat memaafkan dia seikhlas hati..

Gua sebenarnya dah muak dengar benda macam ni beb!! Kaum kafir bermata sepet dinegara kita ni memang kurang ajar dan sangat celaka mengalahkan Israel!!

Dorang pernah maki bangsa melayu.., dorang pernah maki agama Islam.., dorang pernah maki pemimpin Islam dalam negara.., dan dorang juga bukan sekali dua hina Sultan dan Raja-Raja Melayu beb!!

Dan selepas dorang sesuka hati mak bapak dia maki sini sana.., dorang dengan selamba suruh melayu-melayu dalam negara ni maafkan dorang.. Biasalahhh.., dorang tahu melayu-melayu dalam negara ni memang lembik dan tak berani buat apa-apa!!

Gua yakin, kalau melayu-melayu yang ada kuasa diatas sana buat perangai bacul dan penakut mengalahkan pondan untuk ambil tindakan terhadap provokasi cina-cina bangsat di Tanah Melayu ni, satu hari nanti bangsa melayu akan dihalau keluar dari negara ni macam ANJING KURAP!!

Cuba korang tengok video dibawah ni.. Tengok sendiri macam mana CINA CELAKA sesuka hati halau umat Islam di Malaysia keluar dari negara ni..

19 ulasan :

  1. kalo kat thailand tak tau la apa jadi kat budak ni.... kepala tegantung atas pokok kot...

    BalasPadam
  2. Ambil tindakan mahkamah pd anjing2 kiasu ni dulu pas tu baru citer soal maaf. wahai Melayu yg brmaruah jgn lah seskli tunduk tunjukkn kuasa yg kita ada baru mereka takut. Selagi kita diam selagi tu lah dia akan pijak maruah kita.

    BalasPadam
  3. PM gua orang Melayu jadi gua tak bolih nak merayu supaya dikenakan tindakan terhadap cina bangsat tu tapi kalau PM gua cina gua bolih suruh dia hapuskan bangsa yang kurang ajar macam cina tu.

    BalasPadam
  4. DAH JADI TREND DAAAAAH...

    BUAT JE SESUKA HATI, PASTU MINTAK MAAP.

    SO, LEPAS NI TAKKAN DIANGGAP SBG KESALAHAN LAGI. AKU PUN NAK TUNJUK MIDDLE FINGER KAT LKS DAN LGE DAN KAPAL NANTI..TUNGGU JE..

    BalasPadam
  5. siapa lebih ok.aq ke cina babi tu? Klu aq kata kasi mamposss mandatori je.

    BalasPadam
  6. raya cina ini ramai pemimpin umno pakai baju cina sedangkan presiden mca pakai baju biasa! najib lebih cina dari cina sendiri! sampai bila kena jaga hati cina? sampai bila? jaga hati dia pun dia buat juga kurang ajar dengan melayu. rasa elok kalau najib berundur kalau tak tahu macam mana nak ajar cina ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua sokong sama lu

      Padam
  7. Cina bangsat ini patut diserahkan pada askar melayu. Baru dia tahu nasib dia. Mana Zahid Hamidi yang dalam ucapannya pada meeting umno tahun ini berkata askar melayu akan bangkit mempertahankan kedaulatan raja raja melayu. Jangan jangan Zahid macam Hishammudin. Amaran tak habis habis amaran

    BalasPadam
  8. Cajkan saja babi DAPpigs tu dlm apa-apa akta yang bersangkutan ke tahap maksimum. Jangan bagi muka kat babi-babi sial ni. KDN - hang tunggu apa lagi???????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam pondan...xde telor

      Padam
  9. Cina biadap korang nk sibuk.... brp banyak puak puak melayu yg kurang ajar dan tidak menghormati sesama bangsa tak ada korang nk komen pun. Melayu jenis apa ni..

    BalasPadam
  10. Apa tggu lg Melayu..crita main byk kali sgt dh. Larat dok biaq jaa.. mst mau pancung ini budak!! Biaq bg tua mcm2 lg dia nk buat..ini Tanah Melayu loo!!!Mst mau kasi ingat ini orang..

    BalasPadam
  11. Hahahaha hang pa baca lah sendiri.... sampai bila pun akan jadi macam nih jugak lagi...

    Ketua Polis Daerah Barat Daya Supt Hatta Md Zin berkata dalam kejadian 12.30 tengah hari semalam, suspek yang berusia 29 tahun dipercayai menunjukkan isyarat lucah ketika kenderaan yang dinaiki Tuanku Hajah Haminah melalui lapangan terbang berkenaan.

    "Ketika itu bapanya sedang menghantar suspek ke lapangan terbang. Difahamkanberlaku sedikit perselisihan faham antara suspek dengan bapanya. Mungkin suspekbengang dengan bapanya dan dia menunjukkan isyarat lucah itu.

    "Kebetulan pada masa itu, rombongan kenderaan Raja Permaisuri Agong sedangmelalui lapangan terbang dan pengawal pengiring baginda nampak tindakansuspek...dia terus menahan suspek," katanya ketika dihubungi Selasa.

    http://mstar.com.my/berita/jenayah/cerita.asp?file=/2013/2/12/mstar_jenayah/20130212162236&sec=mstar_jenayah

    BalasPadam
  12. Lepas ni pergi jumpa Nik Ajis dia boleh ampunkan....biwani,Elizabeth semua pergi jumpa Nik Ajis untuk cuci dosa

    BalasPadam
  13. KDN tolong bertindak tegas tarik kerakyatan bangsa cina babi ini usir keluar dari negara ini

    BalasPadam
  14. umno lembik sb dah nk pilihanraya. menang 2/3 majoriti nanti hidupkn kembali ISA sumbat bangsat seko2 x kira cina, india atau melayu ke dalam. badawi ko mmg bangsat penyebab suma nih jadi. harap najib jadi mcm TUN baru UMNO kuat. bila kuat baru bangsat2 nih x berani.

    BalasPadam
  15. Melayu ni memang serba serbi lembab.dah sah cina makin nak meluaskan pengaruhnya di Malaysia.kita x habis2 berpolitik siang malam nak jatuhkan bangsa kita sendiri.bangang lah korang...bukak mata tengok apa dah jadi kat malaysia skrg...cina ni tunggu masa nak pegang Malaysia.kenapa nk bg muka sgt kat dia org ni..?nilah dia melayu harapkan pagar pagar makan padi...aku dah muak dah dgn politik melayu ni....

    BalasPadam
  16. kasi pancung aje cina bangsat ni. cina anak haram duduk tanah melayu ada hati nak rampas dari org melayu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online