BREAKING NEWS

CAI-CAI PAS KURANG AJAR PADA TUHAN!!


Korang tengok sendirilah ye perangai puak-puak Pas yang tak mensyukuri nikmat yang dikurniakan pada dorang..

Kerajaan Malaysia yang diterajui oleh Najib dan Umno dah di amanahkan oleh Tuhan untuk memakmurkan negara dan menjaga kebajikan rakyat.

Dan selama 55 tahun negara ni aman dan sejahtera dibawah pentadbiran kerajaan yang ada sekarang..

Semua ni bukti bahawa Tuhan redha dan memberkati kerajaan yang sedia ada ni beb..

So apa salahnya kalau kita berterima kasih dan bersyukur dengan nikmat yang Tuhan bagi melalui kerajaan dibawah Najib serta pemimpin- pemimpin terdahulu..

Tapi macai-macai Pas memang biadap beb.. Dorang bukan saja biadap pada pemimpin islam, tapi dorang kurang ajar pada Tuhan yang dah bagi dorang rezeki..

Semua ni ajaran sapa lagi kalau bukan dari setan-setan berserban dalam parti cap bulan tu..

Memang sesat lagi menyesatkan betullah dorang tu semua kannn...

11 ulasan :

  1. celako celako celako .... lain kali nak bagi BRIM bagi kepada yang sokong kerajaan saja... tak payah kira pandapatan RM 3000 k bawah...sapa suruh bodoh bagi kat Juak pr... KAMI PUAK UMNO SENDIRI MAKIN BENCI KEPADA UMNO yang smakin hilang taring dan maruah!!!!!pru13 KAMI AKAN UNDI ROSAK... BIAR SAMA2 PADAN MUKA....!!!celako celako celako....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan la rosak kan undi sbb kita yg rugi. Kalau penyokong pr nak hina kita, biarkan. Kita jgn ikut rentak dia sbb kalau kita pun balas hinaan dia dn hinaan sama jer perangai setan dia ngan kita. Kita doakan yg terbaik utk derang moga ALLAH buka pintu hati mereka

      aj

      Padam
  2. Ini memang betul Haiwan, tak reti malu dan menyalah tafsir hadis....!

    BalasPadam
  3. Undi PAS = undi PKr = Undi DAP = gadai kalimah Allah +sokong komunis......

    Kalo nak nasib org Melayu merempat kat ngr sendiri undila pakatan haram tuh ...
    Kalo nak agama Islam terus di letak di bwh tapak kaki kapir undi la pakatan haram tuh..
    Kalo nak nasib kite spt nasib umat Nabi Luth undi la pakatan haram tuh.
    Pakatan haram ..MANIFESTO BUKAN JANJI...dah tau bukan janji kenapa nak berjanji....dan kenapa nak sokong golongan yg xreti menunaikn janji?????????

    BalasPadam
  4. hahaha..

    sian lembu-lembu umno, ustaz/ustazah ajar taknak dengar, dok mengaji dengan utusex/tv3suku je....patut la orang panggil macam...

    nak debat isu ni, kalau berani, call aku yidin 010-7666855, tapi ahli umno boleh debat ke?najib kata debat bukan budaya padahal bacul..


    wakakaka..............umno=lembu..

    BalasPadam
  5. UNTUK MAKLUMAN PAS SEKARANG DAH TAK RELEVAN LAGI...YANG BERKUASA SEKARANG HANYA DAP SAHAJA, KEPUTUSAN SEMUA DITANGAN DAP, HINGGAKAN KALIMAH ALLAH PUN MILIK DAP


    PAS IS DEAD

    BalasPadam
  6. Meninggalaknya? What is this?? Perjuangan Islam?? Ada Nabi suruh mendoakan kecelakaan pemimpin tak?? Jangan mengaku Islamla kalau pemimpin/penyokong/cai2 dok sibuk mahu menumbangkan kerajaan dan mendoakan kecelakaan kepada org lain kerana seharusnya mereka yg dekat dan memperjuangkan Islam yg betul itu sepatutnya mencari inisiatif bagaimana memperbaiki apa yg kurang, mendekati pemimpin dengan cara betul yakni dengan dakwah, bukannya dengan cara retaliate, menghina, fitnah, memburuk2kan org, mendoakan yg tidak baik. Ini adalah pendekatan yg SALAH! Ini bukan ISLAM! Bukan cara yg diajar oleh Nabi Muhammad SAW! Bukan kalau difitnah oleh pihak lain, pegi cari kesalahan dia balik, hina dia balik. Walhal biar mcm mana pun kita difitnah, tp kita berpegang dan yakin kepada Allah SWT,membuat pendekatan dan penjelasan yg lembut, tidak melenting, In Sha Allah, Allah SWT akan membantu. Inikah dinamakan memperjuangkan Islam? Islam apa ini?

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama:
    28 Februari 2013 4:09 PTG

    kalu x reti maksud hadis..jgn pndi2 guna
    abis ko nanti..

    bkn xnak debat..tp for what? kalu korang dah taksub sgt dgn PAS ko..sukati ko la labuuuuu,
    ko pg la sokong komunis ko tu..pg la gadai nama kalimah Allah

    ape yg penting bl gomen dah bantu, koman2 bsyukur la..gomen skrg xpnh halang kt nak beribadat, ke korang xpenah pg luar negara n tgk negara org?

    jgn sedap2 mulut nak maki org, bagus sgt ke ko nak maki2 org? kutuk2 org? hina2 sesama agama? da kompem ke ko ahli syurga? tgk dr sndri dulu sblm nilai org ok...

    mari kt bt solat hajat n istikarah sbb tu jauh lg baik drpd buang masa bdebat, kutuk2, berdemo n dll
    tp niat solat tu msti kerana ALLAH..baru la baek

    BalasPadam
  8. anon 28 februari

    aq nak tnye kau,knpe tuhan x makbulkan doa nik aziz supaya bn KO sedangkan org ternama dalam PAS seperti Nasa,Haron Din dah tinggalkan Pas...kebanyakan org sokong PAS pun sebab diorang berserban,ada ulama...ttapi diorang sendiri dah sesat

    BalasPadam
  9. Jijan Mali....1 Mac 2013 11:11 PG

    Alahai....apalah nak dikisahkan perangai pencacai PAS-piss-puss ni. Mereka dah macam gitu. Tengok perangai anjing, paling2 dia cium jugak bau taik dia sendiri. Gomen bagi BR1M, BL1M dan macam2 lagi kemudahan pada rakyat tak mengikut parti sebab itu adalah tanggungjawab satu gomen yang berhemah.

    Jangan ikut perangai Pambangkang hampas ni, tau nak bagi pada juak2 depa saja. Selagi depa berperangai lagu tu, selagi itulah depa tak akan cium kerusi pemerintah. Rakyat bukan nya bodoh. Hang tengok BN masa Pak Lah dulu. Perangai bagus sangat kita ajaq depa masa PRU12. Le ni hang tunggulah PRU13, giliran malaun PR pulak kita ajaq cukup2.

    Depa ingat dengan undi pencacai parti sendiri cukup untuk depa menang. Woi malaun, undi dari 'silent majority' macam aku nilah yang menentukan Putrajaya tu milik siapa. Ingat tu baik-baik tak kiralah engkorang parti pembangkang atau pemerintah.

    BalasPadam
  10. salam...
    20meter padu air percuma utk pengguna meter pukal,RM100 elaun bulanan ibu tunggal,RM2500 caruman takaful warga emas,RM50 bulanan kpd anak-anak Tabika etc di Selangor adlh hak rakyat yg dinafikn setelah dijanjikn..
    Pemansuhan tol di sg.nyior dan jmbtn pulau pinang di p.pinang yg djnjikn kerajaan negeri juga adlh hak rakyat..

    Jd memilih kerajaan yg menunaikn hak rakyat atau membelakangkn hak rakyat..

    Undi BN

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online