BREAKING NEWS

ADAM CORRIE DIHINA SETELAH MASUK ISLAM.





Kat bawah ni pulak adalah komen dari Adam sendiri setelah dihina didalam Fesbuk...




p/s: Gua sedih bila tengok perangai budak-budak melayu dalam fesbuk tu yang kononnya Islam. Punyalah negatif pemikiran dorang pada saudara baru.

6 ulasan :

  1. Ni mesti kes marahkan Adam Corrie menafikan yg dia join PAS...tgk mcm yg jadi kat Salleh Yaakob...penganot Pakatan esp PAS mana bole trime hakikat yg org menolak mrk...

    Itula hakikatnya ...penganot pakatan EMO, suke menurut kata hati, baran, bengkeng, prasan bagus , xbole trime pendapat org yg xsehaluan dgn mrk..dan paling suke merusuh...

    Semoga Adam Corrie tabah mnghadapi dugaan ini..puak taksub neh hny bole trime makhlok yg sama pening dgn mrk mcm Abby Ababi, Esah n BObby L...

    BalasPadam
  2. BERTUAH CORRIE...KERANA MENJADI PILIHAN
    ALLAH UNTUK MENERIMA HIDAYAHNYA.
    SEMOGA KEIMANAN CORRIE TETAP TEGUH
    PADA YANG MAHA ESA.
    SEMOGA SENTIASA BERBAHAGIA.

    BalasPadam
  3. Sedih melihat anak2 melayu yang masih mundur...apa ke teruk smpai nk jatuhkan hukum sesuka hati...budak hingusan tu kena igt,kaum x melambangkan kepribadian dan agama...Yang melambangkan keperibadian dan agama adalah hati yang suci dan jujur...stakat ni x pnh aq jumpe org cina nak kawin dengan org melayu sbb harta...sejuk hati aq tgk adam corrie...baru muallaf kopiah dipakai...xpe dragon,gua backup lul..

    BalasPadam
  4. yang kutuk caci maki adam corrie tu semua politically motivated. dah boleh agak dah sape yang suka suka kutuk pasal keimanan orang lain..

    tak lain tak bukan mamat atau minah yang perasan lebih beriman dan lebih Islam drpd org lain..korang tahu sape kan?

    BalasPadam
  5. Jijan Mali....1 Mac 2013 10:58 PG

    Sabar sajalah Adam. Mereka yang kutok hang tu, dah tak ada kerja lain...maklumlah otak masing2 kat kepala lutut.

    BalasPadam
  6. muka adam corrie ada iras jack nicholson.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online