BREAKING NEWS

Mat sabu mengaku nak gulingkan kerajaan..

Sekretariat Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR112) menegaskan kehadiran 500,000 ke himpunan Sabtu lalu merupakan amaran akhir rakyat kepada kerajaan BN.

Pengerusi HKR, Mohamad Sabu berkata, himpunan tersebut jelas menggambarkan amaran rakyat agar kerajaan menjalankan Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 dengan telus.

"Himpunan baru-baru ini merupakan amaran kepada BN agar melakukan pilihan raya dengan telus dan adil.

"Kalau berlaku penipuan, rakyat akan keluar ke jalan raya lagi untuk humban mereka," kata beliau dalam sidang media di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut hari ini.

Mohamad juga berkata, pihaknya sudah membuktikan bahawa mereka memberikan kerjasama kepada pihak polis dan bersedia untuk terus bekerjasama dengan pihak keselamatan.

"Pihak sekretariat beri kerjasama sebelum, semasa dan selepas himpunan ini pun kita akan terus bekerjasama dengan polis," katanya sambil merakamkan ucapan penghargaan kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) dan semua pihak yang terlibat menjayakan HKR.

Menjawab tuduhan sesetengah pihak bahawa HKR bertujuan menggulingkan kerajaan, beliau berkata perkara itu akan dilakukan dalam PRU ke-13.

"Ya, memang kita mahu menggulingkan kerajaan. Kita akan gulingkan kerajaan melalui peti undi dalam PRU ke-13," katanya.

6 ulasan :

  1. Huh ...mangkok jamban MUKA BAU BUR** MAH...muka xbasoh....pthuuiiiiiiii...10 cakap dia 1 juta kali xbole percaya....

    BalasPadam
  2. Ya betul tu!!! Kita akan gulingkan kerajaan yang rasuah, boros dan penipu tak kira siapapun samada dari BN atau PR.

    BalasPadam
  3. Betul aku sokong pilihanraya mesti telus dan rakyat YG memilih. TAPI WAHAI poliTIKUS apa LU ingat majoriti BUTA KAH!!!!!!! Ini minority within majority cakap sama lu aa . . majority telah bersuara di PRU 12 dan akan di terjemah lagi di PRU 13. Jgn ingat lu minority saja tahu buat demo dan meracu macam beruk gila MAJORITY PUN TAHU BUAT PERKARA YG SAMA .MAHU INGAT DAN BUKA MATA HATI. Syukur kepada ALLAH [opss lu PAS dah share tuhan dgn puak kafir] kerana memberi hidayah kepada majority untuk terus bersabar dan guna akal. Moga allah beri pengajaran kepada pengkhianat ugama islam dan kaum peribumi. Aku bukan ahli UMNO tapi ku meluat dgn PR stupid n low quality politician. No vision n preserverance..if u neeed majority Vote .chang the way u minta sedekah undi majority. Gives promising n sound policy bukan menjatuhkan lawan dgn fitnah. Clean your ass first. . Do more than BN n prove witin state u r elected n form the Goverment. Tanpa lu kempen undi majority belong to u. Hold ur breath n think¡ nak undi tak¿? Mana mana pro PR read this pls cascade to ur politikus. Change the way u seek voters be a man bukan manGKOK.

    BalasPadam
  4. Ni calculation adik aku umur 6 taun. Stdm merdeka kapasiti die 30,000. Kate la disumbat 50,000 mcm ikan sadin, 500,000 bersamaan 10x stdm merdeka. Itu pun x sampai sejuta lg..

    BalasPadam
  5. MAT SABU SYIAH yg sesat lagi menyesatkan

    BalasPadam
  6. mari kita(BN) buat Himpunan Keramat ..himpun ramai2 ..kita tuntut PKR/DAP/PKR supaya diterajang keluar dari sentiasa nak menjatuhkan negara dan menghasut...kita pun ada hak nak buat macam tu..DS Najib..sila bagi green light..biaq depa tahu berapa kerat rakyat yg sokong dia..atau biaq depa tahu..rakyat nak kan depa atau rakyat nak kan keamanan di bawah kepimpinan BN yg sudah 'transformasi' ni..BN dah transformasi..PAS/PKR masih ditakuk lama..apa cerita? rakyat masih nak sokong PR ker?hancur negara spt hancurnya anuwar,azmin,shamsidar dan rafizi...mat sabun,Nizar dan yg 'terdesak' tu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online