Gambar Shila Amzah berpeluk sakan dengan boifren..

Posted by MPP On Ahad, 27 Januari 2013 1 comments


Oooo..., baru gua tahu macam ni rupanya maksud mengongkong tu yee.. Kalau macam ni punya gaya.., gua pun teringin nak mengongkong jugak lah..

Sebelum ni, boifren si Shila Amzah tu mengaku mengongkong buah hati dia..

Mengulas lanjut mengenai kenyataan yang dilakukan oleh Sharnaaz Ahmad yang akui mengongkong dirinya, Shila bagaimanapun melihat perkara itu dari sudut positif.

Walaupun pelbagai persepsi mula timbul mengenai hubungan mereka, Shila tidak terus melatah malah menjawab segala pertanyaan dengan tenang.

"Bagi saya apa yang dikatakan Sharnaaz adalah pendapat peribadinya mengenai hubungan kami.

"Sebagai seorang lelaki tidak salah sekiranya dia cuba melindungi saya kerana mungkin dia melihat saya sebagai bakal isterinya.

"Lagi pun sejak dari kecil saya sering diberi perhatian oleh keluarga dan begitu juga dengan kehadiran kehadiran Sharnaaz dalam hidup saya sekarang," jelasnya.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

kau politik..politik je lar.x pyh lar nk hiburan pulak..poyo .. org semua sibuk nk berjaya..dia tak abis2 dgn politik bodoh dia tuh.. biol..

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online