BREAKING NEWS

Gambar Shila Amzah berpeluk sakan dengan boifren..



Oooo..., baru gua tahu macam ni rupanya maksud mengongkong tu yee.. Kalau macam ni punya gaya.., gua pun teringin nak mengongkong jugak lah..

Sebelum ni, boifren si Shila Amzah tu mengaku mengongkong buah hati dia..

Mengulas lanjut mengenai kenyataan yang dilakukan oleh Sharnaaz Ahmad yang akui mengongkong dirinya, Shila bagaimanapun melihat perkara itu dari sudut positif.

Walaupun pelbagai persepsi mula timbul mengenai hubungan mereka, Shila tidak terus melatah malah menjawab segala pertanyaan dengan tenang.

"Bagi saya apa yang dikatakan Sharnaaz adalah pendapat peribadinya mengenai hubungan kami.

"Sebagai seorang lelaki tidak salah sekiranya dia cuba melindungi saya kerana mungkin dia melihat saya sebagai bakal isterinya.

"Lagi pun sejak dari kecil saya sering diberi perhatian oleh keluarga dan begitu juga dengan kehadiran kehadiran Sharnaaz dalam hidup saya sekarang," jelasnya.

1 ulasan :

  1. kau politik..politik je lar.x pyh lar nk hiburan pulak..poyo .. org semua sibuk nk berjaya..dia tak abis2 dgn politik bodoh dia tuh.. biol..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online