BREAKING NEWS

Alvin dan Vivian buat KONTROVERSI lagi..

Masihkah korang ingat pasangan kontroversi Alvin dan Vivian? Baru-baru ini Alvin Tan dan Vivian Lee telah memuat-naik beberapa klip video ‘talk show’ mengenai pandangan mereka tentang- tentang apalagi – SEGALA-GALANYA TENTANG SEKS!

Kali ini mereka siap jalankan temubual dengan orang ramai tentang ‘benda itu’.

Dalam post terbaru, Alvin dan Vivian, kedua-duanya merakamkan aksi berdua di atas katil dengan Alvin tidak berbaju dan Vivian memakai coli sambil berselimut.

Antara topik yang dimuat naik ialah Bagaimana cara nak dekati perempuan, Lebih banyak perempuan yang anda ada- lebih banyak anda lakukan seks, Temujanji hanya untuk seks dan banyak lagilah.

Berbeza dengan respond sebelum ini, nampaknya ramai pula kagum dengan usaha mereka berdua malah ada komentar yang memuji serta menganggap kedua-duanya sebagai ‘idola’.

Untuk rekod, Alvin adalah pelajar dari Malaysia yang menuntut di National University of Singapore mencetuskan kegemparan baru-baru ini apabila memuat naik gambar dan video seks bersama teman wanitanya itu dalam sebuah blog.


Alvin yang merupakan penerima biasiswa ASEAN dan pelajar jurusan undang-undang di universiti tersebut dipercayai telah memuat naik gambar dan video tersebut dalam laman blog mereka, Sumptous Erotica sejak 20 September tahun lalu.

Lihatlah ‘aksi’ mereka menjalankan penggambaran di tempat terbuka dengan tanpa rasa bersalah.

Memanglah mereka tidak rakamkan aksi ‘dalam kelambu’ sewaktu penggambaran itu tetapi gelagat dan air muka mereka berdua secara jelas menunjukkan mereka tak langsung ada perasaan malu pada masyarakat sekeliling.


Mungkin dorang bangga bila beratus ribu orang pernah melihat aksi panas dorang di ranjang, dan beratus ribu orang juga pernah melihat tubuh dorang tanpa seurat benang!

Inilah ‘demokrasi dan hak asasi’ cara Alvin dan Vivian…

1 ulasan :

  1. Suruh dia dua orang ni pergi buat temubual ngan si Kote bengkok tu. Pasti siAnugay tu akan buat demonstrasi lagi. Si betina tu pun ada juga iras-iras China Doll. Silap-silap belakang si jantan tu pun habis dirodoknya!. I am sure they will come for more!!!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online