BREAKING NEWS

Pakai Tudung sambil tayang LURAH.. WTF!!!!


Anak sapalah ni agaknya ye..? Mesti malu mak bapak dia kalau tau anak pompuan dorang tu pakai macam ni kann..

Pakai tudung untuk tutup aurat rambut tu dah comel dah.., tapi apa kejadahnya pulak kat dada tu terdedah sampai nampak alur lurah??

Kalau pakai tudung tu sekadar nak berfesyen, baik jangan pakai langsung beb.. Buat malu umat Islam di negara ni je nanti!!

2 ulasan :

  1. Kat tempat aku, kawasan Ampang dan sewaktu dengannya pakaian serupa ini dipakai oleh perempuan Indon. Ini pemandangan biasa saja kat tempat aku. Ada juga yang pakai legging dengan baju nipis nampak serba-serbi tapi bertudung! Tak caya mari sini....-Anak Bumi Bertuah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online