Ostazah Ebbi tuduh Polis di Johor suka ambik Rasuah!!!

Posted by MPP On Ahad, 2 Disember 2012 8 comments

Ostazah Ebbi datang lagiiii.. Kali ni Ebbi tuduh Polis-Polis di Johor suka ambil rasuah beb.. Ishhh.., memang kurang kasih sayang betul mak janda sorang ni kannn...

Dalam satu kenyataan terbaru Ebbi dalam Twitter.., penceramah mee segera Pas tu menyifatkan Polis-polis di Johor suka cari salah..

Ebbi juga menuduh Polis Johor mudah dirasuah dan biasa ajar rakyat macam mana cara-cara untuk bagi rasuah..

So.., gua tunggu apa tindakan pihak Polis di Johor tentang kenyataan Ebbi yang boleh gua sifatkan menjatuhkan imej Polis di negeri tersebut..

Takkan Polis Johor nak berdiam diri je dengan kenyataan Ebbi tu? Orang kata, diam tu tandanya setuju beb...

Kalau tak setuju, ambik je tindakan lah.. Takkan itu pun nak tunggu Hishamuddin keluarkan amaran?

8 comments:

Tanpa Nama berkata...

betina belaan Parti Ajaran Sesat. apa yg nk diherankan ? haha

Tanpa Nama berkata...

arbakyah giler...kaw tarbiahkn skit diri kaw tu..
pegi gaza sana..hubungi aman palestin..diorg prlukn 200 org sukarelawan...kaw meroyan kt sini xmembantu pn..sekurang2nye bole beramal skit..kaw tu bnyk dosa..kaw ingt balik dosa2 kaw dulu..
xpyh nk meroyan kt sini...
bangang...

Tanpa Nama berkata...

Hishh...sudah2la JANDA PUAKA....yg kuar dari mulut dia bukan ilmu atau kebaikan ttp semakin byk fitnah..macam jubor lembu ..berselerak taik..

Nurmujahidah Ismail berkata...

dia pun nak perhatian,, :D http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/biarkan-aku-jatuh-cinta-pada-sesiapa.html

Tanpa Nama berkata...

Yg sbnrnye apa masalh betina gersang ni erk..?? kata berhijrah...tp xjd baik pn..makin jahat adalah..mulut makin cam longkang taik..!
arbakyah..kalau kaw rasa kaw baik sgt...
tu sana pegi jumpa dgn pengurusan aman palestin..diorg masih perlukan sukarelawan..sekurang²nye kurang skit dosa kaw dgn beramal..kaw kan bnyk dosa...cuba ingt balik dosa² kaw yg lalu..blum tntu terampun..bwk² mentarbiah diri tu..
kaw melalak kt sini watper..??
yg peliknye..si arbakyah ni bkn pndai sgt..aku rasa dia ni ada hubungan dgn org pembangkangla..
smua kenyataan bodoh dia cuma nk hentam kerajaan jer..dipergunakan sibodoh ni..ksiann...!

Tanpa Nama berkata...

orang yg bagi pun salah juga, cuba terima je saman tak berdosa pun.

al pacino berkata...

POLIS msia x makan rasuah..depan belakang taruk ramai-ramai

Tanpa Nama berkata...

Bukan takat polis johor je..mana2 pun sama..tp bkn semua cmtu..msh ada yg jujur...

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online