BREAKING NEWS

Kerana pakai Tudung.., Suami maki Isteri dalam Fesbuk..


Errr..., gua ingat, bila seseorang isteri tu pakai tudung, mesti laki dia suka..., rupanya ada jugak suami yang tak suka bini dia pakai tudung ye..

Sebagai umat Islam, menutup aurat tu kan satu perbuatan yang dituntut.. Jadi tindakan si isteri yang pakai tudung tu patut dipuji dan diberi galakan.., bukannya dibenci..

Lagipun.., nasib baik bini dia tergerak jugak nak pakai tudung.., kalau tidak, jangan mimpilah si suami tu nak suruh bini dia tutup aurat kann...

So sepatutnya suami tu kena bersyukur banyak-banyak.., bukan maki hamun tak tentu pasal..

Ini tak.., bini pakai tudung pun dikutuknya dalam Fesbuk.. Apa punya laki macam ni beb? Dah la jahil.., tunjuk kat orang pulak tuu... Memalukan sungguh!!


2 ulasan :

  1. gambar macam maria ozawa jew huhuu

    BalasPadam
  2. tu namanya...suami keparat..banggang.bahlul..x tau hukum..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online