BREAKING NEWS

HOT!!! Srikandi PKR kena ugut ROGOL.. Sapa lah yang SANGAP sangat tu???

Srikandi KEADILAN memberi tempoh tiga hari kepada polis untuk menangkap pihak yang memberi ancaman kepada ketuanya, Siti Aisyah Shaik Ismail.

Pengugut terbabit mengancam untuk merogol dan merakam adegan berkenaan di laman Facebook milik Aisyah, 13 Jun lalu. Malah, individu itu juga mendakwa tidak takut jika dihadap ke mahkamah kerana ‘tiada empat saksi’.

Ancaman serupa turut diterima Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar oleh individu sama yang menggunakan akuan Facebook ‘Rango Crew’.

Aisyah berkata, sekiranya tiada sebarang tindakan diambil, Srikandi akan melaporkan perkara itu kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) dan Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) bagi tindakan susulan.

“Ini adalah kesalahan serius. Jika Ahli Parlimen seperti Nurul Izzah dan ahli politik seperti saya boleh diugut, apa lagi nasib rakyat biasa Malaysia yang lain?” soalnya ketika mengadakan sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN hari ini.

Dalam pada itu beliau mendedahkan, menerusi cariannya mendapati pengugut tersebut bernama ‘Reza’, berumur 21 tahun, menetap di Kedah dan bekerja di Taman Bandar Baru.

“Ini adalah isu keselamatan yang bukan hanya melibat saya, tetapi seluruh anggota Srikandi KEADILAN,” jelasnya mengkritik sikap pihak berkuasa yang melengah-lengahkan siasatan.

Turut hadir dalam sidang media itu Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin dan Setiausaha Wanita KEADILAN, Juwairiya Zulkifli.

Sementara itu, Naib Ketua Wanita KEADILAN Gan Pei Nee berkata, ugutan seumpama itu bukan kali pertama berlaku kepada pimpinan wanita KEADILAN.

“Sebelum ini, Adun Batu Tiga, Rodziah Izmail turut diancam berhubung isu Kuil di Shah Alam. Begitu juga Nurul Izzah dan anak-anaknya.. Apakah pihak polis tidak sensitif?

“Apakah wujud ‘double standard’ dalam pentadbiran polis? Polis tidak boleh meremehkan mana-mana laporan jenayah. Membiarkan perlakuan ini seolah-olah menggalakkan perbuatan ugutan,” tegas Gan.

Dalam pada itu, Pengarah Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi menyelar sikap pegawai penyiasat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ipoh yang seolah-olah mempersenda tindakan Siti Aisyah membuat laporan polis berkenaan.

Anggota polis berkenaan dikatakan bertanya kepada Siti Aisyah sama ada ‘seronok, sedih atau takut’ ketika menerima ancaman tersebut.

“Budaya ini bermula daripada pimpinan negara. Budaya lucah dah menjadi budaya yang diterima. Saya nak tahu apa komen (Perdana Menteri) Najib dan (Isterinya)Rosmah.

Apa perasaan mereka jika isteri, anak atau saudara mereka diperlakukan begitu? ,” soalnya.


p/s: Cehhhh..., jangan kata rogol.., kalau bagi FREE pun gua tak ada nafsu beb.. Huhuhu..

11 ulasan :

  1. setuju sgt statement dia yg budaya lucah dah menjadi budaya yg diterima...pelopornya bkn org lain ulama tersohor dunia anwar ibrahim namanya...klubla anwar yg tak ajar budaya mcm ni maybe xde la kut si wanita ni kena ugut rogol...jgn la maeah polis sbb meeeka kan org yg korg jg belasah waktu diaorg buat keje minta la bantuan unit amal yg dibanggakan tu...polis kan pd korg cuma sama mcm anjing saja...

    BalasPadam
  2. mmmm ..jom tanya Anwar.. dia marah tak ? dia sokong kan.. janji dalam bilik bukan public !!!!

    sekarnag tahu pula pasai lucah2 ni... ko punyer ketua haram tu tak lucah ke ..oppsss. dah halal!!!

    video besi beb ... mana saksi ?

    BalasPadam
  3. dia nak buat publisiti murahan, nak perhatian anwar la tu. anwar mana nak layan muka cam dia. lain la jambu ....

    BalasPadam
  4. muka klu elok x pa la..ni tiang seri rumah lagi elok..dah la lopak sana sini..hakkkkkkkkkkkktuiiiii.. dlm lopak tu..

    BalasPadam
  5. Aku ingat kalau srikandi ni kene hantar kat Palestin bertempur dengan askar Israel mau menangis nak pulang ke Malaysia dengan kadar segera. Baru usik sikit dah gelabah babi. Muka tak lawa mane pun, mulut je kecoh macam pan%at ayam...

    Buang je la title srikandi tu, ubah jadi konda-kondi lagi baik.....

    BalasPadam
  6. Aku suka nama konda kondi tu...hahaha

    BalasPadam
  7. anak sedara mak long11 Disember 2012 10:49 PG

    Sapa lah yang SANGAP sangat tu???

    ------------------------------------------------

    saya tidak menolak kemungkinan bahawasa nye manusia SANGAP yg nak rogol Siti Ecah nih adalah terdiri drpd puak2 nafsu kuda yg terkesan dgn obat kuat yg diiklan kan dlm kitab suci Harakah tu...sekian dr saya...Karpal Karam Singh Wallaweh....

    BalasPadam
  8. pelik tapi benar....adakah patut, dpt gelaran srikandi tetapi berwajah hodoh dan berhati busuk, sama perangai mcm anuar sipembohong besar akhir zaman,

    BalasPadam
  9. hahahahah... seri konda kondi

    BalasPadam
  10. hidung kembanh ..muka pecah tongkang...alahai sapa lah selea tanggung dosa nak rogol..masuk penjara..setakat muka macam ni ..kangkang tenah jalan pun tak laku...dah bodoh bengap tahap anuuuawwar lagik tu...adui yaii..nak naik agk agak lah makcikk oiiii

    BalasPadam
  11. lawak la gambar... siap ade arrow signboard tandas awam menunjuk kepada dia.... muka cm tandas awam kot

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online