BREAKING NEWS

Fesyen tudung perempuan JAHIL..


Anak sapa lah agaknya pompuan ni yee? Suruh pakai tudung.., dia pakai.. Tapi tudung yang dipakai tu tak berguna sebab bahagian lain dia tayang jugak..

Inilah yang dinamakan tudung bagi pompuan yang jahil beb.. Kalau macam ni punya fesyen.., baik buang je tudung tu..

6 ulasan :

  1. bertudung tapi tidak menutup aurat

    BalasPadam
  2. Belakang tu kwsn banjir... hahaha mcm ni pun ada gak ke? adoyaii

    BalasPadam
  3. xder yang tegur ker?

    BalasPadam
  4. Minah indon nie bah....indon nie

    BalasPadam
  5. anak sedara mak long6 Disember 2012 8:53 PG

    nak ckp camner tu ye...nak kata yg nie pon salah Najib dan Rosmah gak ke??

    BalasPadam
  6. Hak peribadi ... ingat yang bertanda dikening itu kalimah Allah ker? Berilmu sikit dah menghina dan menghukum .. (mrd)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online