BREAKING NEWS

Bendera PKR berkibar di Gaza.. Israel desak penjelasan Anwar..


Kalau bendera Pas berkibar di Gaza semasa sambutan ulangtahun Hamas ke 25 hari tu, kira ok lagi beb sebab Pas tu hanya macai murahan bertaraf pelapik kaki je dalam Pakatan pembangkang..

Tapi bila bendera PKR berkibar di Gaza tu, itu dah melampau sebab PKR ni kita semua sedia maklum memang proksi Yahudi dan juga Israel..

Malah Anwar sendiri pun pernah keluarkan kenyataan untuk menjamin keselamatan negara Israel berbanding dengan keutamaan untuk rakyat Palestin.


Jadi.., dengan berkibarnya bendera PKR di Gaza ni, ia secara langsung menunjukkan bahawa PKR dah melanggar ikrar taat setia Anwar kepada geng-geng Yahudi yang selama ni jadi 'Godfather'nya..

Gua yakin.., lepas ni Israel mesti desak Anwar bagi penjelasan diatas kejadian yang memalukan kaum Israel nih..

Dan Anwar macam biasa.., mesti akan tuduh semua ni salah Umno.. Tak pun dia akan salahkan Rosmah.. Hahahahaha...


p/s: Hari ni baru gua tau.., ada pemimpin BN Penang yang tak pernah baca blog.. Dah tu.., boleh pulak tanya sama ada blogger ni efektif atau tak... Buta IT macam tu pun ada hati nak jadi calon PRU13?? Alamatnya pencen awal la lu beb!!!

16 ulasan :

  1. Yang kibarkan bendera tu kan org kuat anwar.yg buat sultan murka itu hari.memg padan la dorg ni..dh xde isu nk tarik undi,guna palestin la plak..sekejap sokong israhell,sekejap palestin.mcm mane nk pimpin negara.xde pendirian

    BalasPadam
  2. misi ape..p gaza bawa bendera berunsur kan politik...bawa lah bendera malaysia...kan bagos....umno g sane pown x bawa bendera umno

    BalasPadam
  3. Org UMNO hanya bekokok dlm kg.....UMNO & Kerajaan Malaysia penyokong Israel...So...org PAS & PKR...berada di Gaza berjuang dgn rakyat Palestine....Org UMNO...dok sorak pakai mulut dari dlm kelambu.....lepastu tuduh org lain sokong Israel padahal umno sendiri yg sokong Israel...itu blum kes minyak sawit lagi tu......

    sudah lah wahai UMNO lembu.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Engkau memang lembu.!

      Padam
    2. Memang la ko jenis lembu pkr kan, pastu nak kata org umno plak. Jenis muka tembok betul

      aj

      Padam
  4. bodoh tolol punya pembangkang..kat gaza pun nak demo..kalau nak berpolitik pun buat lah cara yang betul..isu Palestin pun nak di pilitikkan..

    BalasPadam
  5. Sekali pandang dah macam tanduk setan pulak dah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tanduk setan kalo nak tengok kat kening nuar masa dia kerot dahi...

      Padam
  6. Tanpa Nama says:
    11 Disember 2012 2:12 PTG

    ahaks, kalau setakat pergi gaza nak berarak, lu boleh lah jalan2 makan angin, orang lain pergi gaza bawak bantuan perubatan, makanan, pakaian, hati yang ikhlas bukan macam pakatan haram bawak bendera konon nak tunjuk dah pergi gaza makan angin...

    malu lah sikit oiii...kerajaan pakatan haram ada bawak apa pergi gaza???hati busuk untuk politik sahaja

    BalasPadam
  7. g gaza pun guna duit derma ada hati kutuk kerajaan

    BalasPadam
  8. Mamat ni dan tukar gambar tidak salah orgnya...dah mmg bendera tu kena pos kat dorg dan minta kibarkan hari tu dgn byran. Maka terpaksala...tp apa 2org mamat ni buat disitu.... bendera tu nampak baru dibuka dari lipatan....seperti saiz A4....dari manamamat ni?

    BalasPadam
  9. berita media proumno ni status Pukimak depa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puki mak kau laa tuh

      Padam
  10. anak sedara mak long11 Disember 2012 6:03 PTG

    btol tu anon 5:06...tapi ostazah Ebbi tu hr cakap nak pi Gaza dah pergi ke blom?? dengar citer si ostazah pujaan PAS tu tak dpt pi..alasan nye ada tanggungjawab kat keluarga...tu sebab org ajak dia tak mau pi ek...alasan ke...memang takut nak pi...??

    BalasPadam
  11. bendera najis berkibar di palestin?????.....HAIIIIKKK PTUIHHHHH!!!!!

    BalasPadam
  12. Mak ko punya puki la sialll...dasar pencacai penjilat!!!....ptuiiiiiihhhhhh!!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online