BREAKING NEWS

WOW!!! Melia Aimellia nak cari suami macam Najib Razak..


Artis ni memang cari pasal sungguh laa.. Berani betul dia kata nak cari suami macam Perdana Menteri kita tu.. Tak takut ke kena marah dengan Rosmah nanti?

Tapi, kalau artis cun macam Aimiellia tu boleh minat kat Najib, kira dahsyat jugak lah ye PM kita tu ye..

Kenapa agaknya Aimiellia tak pilih suami macam Anwar atau Pok Nik yee? Rugi tauuu...

Kalau pilih Nuar, 'depan belakang' Aimiellia boleh rasa.. Dan kalau pilih Pok Nik, Aimiellia ada peluang masuk 'syorga'..

Tak pun, cari je laki macam Assmin atau Mat Sabun.. Mesti bahagia tauu sebab sorang pandai aiskrim dalam toilet dan sorang lagi tu sangat romantik sampai lekat 'bau' anu dihidung..

Hahahaha....

Aimiellia atau nama sebenarnya Melia Aimiellia memberitahu bahawa beberapa ahli korporat yang berkawan denganya mengajak untuk bercinta, namun ditolak dengan baik olehnya.

“Ada orang-orang atasan ajak saya bercinta, tapi apa maknanya bercinta sekiranya orang atasan itu sendiri sudahpun mempunyai isteri dan anak dirumah, ada kerjaya yang bagus, ada nama yang teguh.”

Bagi Aimiellia, dia tahu membezakan baik buruk apabila bercinta dengan kekasih orang lebih-lebih lagi suami orang. Pasti kontroversi itu akan memburukkan lagi namanya.

Namun, tatkala menyoal bab jodoh, dia tersenyum manis dan menyatakan mahukan lelaki seperti Perdana Menteri.

“Lelaki yang berumur 23 tahun ini, semua masih simpan koleksi robot, sukakan enjoy. Bagi saya, saya lagi suka lelaki yang berwawasan, berkarisma dan sweet tak kira usia seperti Perdana Menteri kita

Penjelasan ciri-ciri lelaki yang diminati itu tak bermakna dia seorang yang mementingkan status seseorang apabila berkawan.

Bagi Aimiellia, tak semestinya seseorang itu mempunyai status yang tinggi, baru dia nak berkawan.

“Tak kiralah dia suami orang ke, duda ke, ahli korporat ke, orang biasa ke semua saya berkawan. Apa yang saya cuba tanamkan, saya sekarang lebih menumpukan kepada bidang kerjaya daripada bercinta.”

4 ulasan :

  1. Usahkan kena marah ngan Mak Badak takut kena bom C4 pulak nanti!!

    BalasPadam
  2. Dia gatal nak cincin juta juta juga agaknya

    BalasPadam
  3. anugerah skrin tv992 November 2012 9:26 PG

    Tak pun, cari je laki macam Assmin atau Mat Sabun.. Mesti bahagia tauu sebab sorang pandai aiskrim dalam toilet dan sorang lagi tu sangat romantik sampai lekat 'bau' anu dihidung..

    ----------------------------------------------

    tak pon pilih ostat Badrol le...siap ada sesi kaunseling dlm bilik jam 3 pg lg tu....hehehe....

    BalasPadam
  4. maaf.blog ni ta layak jd blog no1 malaysia.sy org umno,sy ta suka la org umno ni burukkan org lain.malu rase nye.Nabi kena lempar tahi pun bersabar.kenapa harus mcm ni.sedarlah umno hampir layu.jgn lah kite menjadi racunnye.harap admin tak mrh.maaf.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online