BREAKING NEWS

TERKINI!!! Penyokong Pakatan ditangkap pasal HINA Sultan Johor..


Malam tadi seorang penyokong Pakatan Laknatullah yang bernama Ahmad Abd Jalil telah ditahan oleh Pihak Polis kerana didakwa menghina Sultan Johor di laman Facebook.

Menurut sumber, pihak polis telah pergi ke pejabat tertuduh dan merampas komputer serta telefon bimbitnya.

Ahmad Abd Jalil juga dipercayai menghina baginda Sultan Johor dengan perkataan kesat dan Pihak Polis bertindak diatas beberapa laporan yang dibuat oleh orang awam berkenaan tindakan biadap tersebut.

2 ulasan :

  1. apa2 ntah budak sekarang. perangai mcm org tak pergi sekolah. maki hamun orang ikut suka hati. orang yg tak de kena mengena pun dia maki hamun apatah lagi mak bapak dia. bila susah britau satu dunia minta tolong. tak tau la nak kesian kt mak bapak ke apa sebab kadang2 bapak borek anak rintik

    BalasPadam
  2. Disebabkan lelaki tersebut, saya punya supervisor kena tahan dan dibawa ke johor untuk siasatan... kesian supervisor saya, dah la ada anak yang baru berapa bulan lahir... terpaksa kena tahan beberapa hari disebabkan lelaki yang hina Sultan Johor ni... nasib baik da berjaya ditangkap penjenayah yang sebenarnya

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online