BREAKING NEWS

PANAS!! Rakaman SULIT Ah Beng dan Setiausaha Akhbarnya pula tersebar..


Hari ini, Pejabat ketua menteri Pulau Pinang sedang kecoh dan gempar kerana satu video rakaman sulit diantara Ketua Menteri dan Setiausaha Akhbarnya tersebar..

Gua difahamkan, Ah Beng mengamuk sakan dan serta merta mengarahkan konco-konconya menjalankan satu siasatan selepas satu laman web pro-MCA, Souminews menerbitkan satu rakaman audio.

Rakaman video dalam bahasa cina tersebut telah dimuatnaik kedalam laman Youtube dengan judul provokatif "Mendedahkan rakaman audio rahsia Lim Guan Eng & Cheong Yin Fan (Revealing Lim Guan Eng & Cheong Yin Fan's secret audio recording)".

Rakaman berkenaan dikenalpasti sebagai rakaman satu sidang media yang diadakan ketua menteri Pulau Pinang itu pada 18 Julai lalu.

Rakaman berkenaan juga dikatakan mengenai putarbelit Ketua Menteri mengenai penempatan sekolah cina yang mahu dibangunkan oleh BN dan juga dikatakan menunjukkan 'kemesraan luarbiasa' antara Ah Beng dan setiausahanya tersebut..

Sapa yang faham bahasa Mandarin bolehlah tonton video rakaman tu dibawah ni.. Bagi yang tak faham, korang carilah member yang faham untuk translate kan yee..


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online