BREAKING NEWS

Ostazah Ebbi kini dah BERPURDAH... Wohaa!!!!


Hebat betul ostazah ebbi ni kann.. Tak habis-habis kejutan yang dia buat untuk para pengikut dia..

Yang terkini, ebbi tampil pulak dengan imej berpurdah didalam laman perkongsian gambar..

Bukan takat ebbi sorang je berpurdah beb, anak pompuan dia pun ikut macam ebbi jugak.. Mesti Norman terkejut beruk punya kalau tengok kann..

Apapun.., gua sokong usaha ebbi untuk tutup aurat.. Cuma gua harap jangan tutup aurat tu sekadar nak menunjuk-nunjuk alim atau saja nak tarik perhatian..

Berpurdah biarlah ikhlas.., kalau setakat nak berlakon, baik tak payah yee...

9 ulasan :

  1. poyo rr makcik gila hot ni..

    BalasPadam
  2. lawak la dah pakai furdah n nak amabik gambar.....ha ini aku la...siap yang kenal...kalau dah pakai tak payah ada niat nak tayang diri walau dalam apa keadaan sekali pun

    BalasPadam
  3. muka x wajib tutup. dada wajib tutup. pendek ja tu, bukan purdah, paridah namanya...

    BalasPadam
  4. Keimanan & ketaqwaan Abby kini di tahap Nirvana yakni tahap tertinggi dalam agama PAS.

    BalasPadam
  5. meroyan stage 2. tak lama lagi menghuni rumah sakit otak

    BalasPadam
  6. perompak wang rakyat...baik dia pakai stokin terus. alahai perompak duit org kpg...

    BalasPadam
  7. Laaa...aku ingat bini zorro mana tadi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kih kih kih kih baru aku nak tulis.... Ko dah tulis....

      Padam
  8. Bukan zorro.. tapi Ninja.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online