Najib tak malu cuba pancing artis... ~ Dayangku Intan

Posted by MPP On Selasa, 13 November 2012 13 comments
Ketua Biro Kebudayaan dan Kesenian Majlis Pimpinan Wanita KEADILAN, Tengku Intan Tengku Abd Hamid atau Dayangku Intan menyifatkan tindakan terdesak Najib itu kerana sedar beliau akan kalah dalam PRU 13 sehingga terpaksa bergantung kepada artis.
.
“Ini semua kerana mereka takut kalah PRU 13, baru mereka tahu bagaimana artis boleh mempengaruhi rakyat dengan hasil seni mereka.

“Kalau mahu bercakap mengenai royalti, perlindungan kepada artis, ini bukan perkara baru. Sudah bertahun kita perjuangkan. Kenapa baru sekarang mahu jaga artis,” kata bekas artis tersebut.

Kata artis veteran itu lagi, Umno sebenarnya ketandusan idea kerana terpaksa meniru apa yang dibuat Pakatan Rakyat.

“Kalau mahu tarik sokongan artis, Umno sebenarnya sudah terlambat kerana Pakatan lebih dahulu memahami artis.

“Semuanya ditiru, dari (jelajah) bas, sehinggalah beri peluang kepada artis ke pentas ceramah (Umno). Sudut ini pun kita
boleh tengok Pakatan lebih dekat dengan artis,”

13 comments:

Tanpa Nama berkata...

bapak pakatan pun seorang artis,artis atau pelakun filem LUCAH.

Tanpa Nama berkata...

Dayang...nama pun dayang..kahkahkah...ku intan. Intan russia mari....

Tanpa Nama berkata...

kenapa nak kata tiru sama dengan pakatan...tapi tak dengar pun pakatan bagi peruntukan atau derma pada persatuan utk aktiviti artist....banyak mana dayangku dah tabur pada artis ...tanya diri dulu baru tahu samada kita dah bagi ke tidak... mungkin bagi pada dramatis puak pakatan saja kok...YAB Najib bagi tu kira shukurlah kpd Illahi sekurangkurangnya ada yang terbuka hati utk nak bagi...Dayang nak ke

Tanpa Nama berkata...

Pakatan paham Artis?????....

mmg tol pon ...Dlm pakatan mmg ramai artis hebat2 belake....

sbb selain dari bapak pakatan tuh a.k.a PORN STAR yg tersohor di donia....bini dia nek JIJAH pon pelakon airmata + taikmata yg trsohor...
Anak betina dia pon pelakon gakk....pelakon kanak2 tua yg suke curi kredit n wat kenyataan BAGHAL....


Tanpa Nama berkata...

Bagi salah tak bagi salah, ehh siapa intan ni,? Artis?

Tanpa Nama berkata...

Apa la idea minah ni. Semua benda nak kata tiru meniru. Melayu oh melayu. Buat salah, tak buat salah. Ni mak lampir dayangku ni sape ni? Artis? Puii. IQ level rendah betoi

Tanpa Nama berkata...

klau iyer pn xyahla bg statement bangang..makin nmpk kebangangan kaw..xder lngsung rasa malu erk..
apa yg pakatan da bg pd artis..?? haktuihhhh la utk kaw pompuan...!!

Tanpa Nama berkata...

Aku tak lupa lagi yg leder pakatan ni sokong israel.. Maksudnya membenci negara islam palestin dan suka sangat rakyat palestin d bunuh.. Espeseli kanak2, baby, pompuan.. Dia support all efforts to protect the state of israel.. Bagi aku, kalau BENAR lagi murni perjuangan pakatan ini, diorang tidak akan mengiktiraf israel sebagai negara.. Mudah2an kerajaan tidak goyang pada pru13 nnt.. Kalau nak kata artis ni akan mengoncang negara,taik la tak mungkin terjadi.hebat sangat ke artis sampai kerajaan pun takut?? Satahu aku artis la pulak yg minta bantuan rumah dgn gamen. Apalah

Tanpa Nama berkata...

Artis pakatan sekor ni dah tak ada idea dan ego buat kenyataan yg bodoh dan bangang dia ingat artis tu hebat sangat ke bukan semua artis pakatan.siapa yg tiru siapa jelajah dgn kontena rtm sudah lama ada.

Tanpa Nama berkata...

keh keh keh... selamba je muka dia buat tazkirah ek...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,tak usah kutuk kuat sangat kat Dayangku Intan ni.Memanglah dah jadi lumrah,kalau dah tak berapa laku,dia akan koner ikut jalan lain supaya tak tenggelam terus.Manalah tahu kot-kot nama tersenarai jadi calon.PRU.Biasalah tu!

Tanpa Nama berkata...

dayang ku intan kesepian ke?
erm nama xglamor pun.. lagu ape yg dia nyanyi kan? cerita ape yg dia lakon kan.... ni kira artis "sejuk kot" dh xder job lah tu... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Bangsa muka tak malu....

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online