BREAKING NEWS

HOT!!! Sebuah lagi kamera AES lingkup di Perak..


Satu lagi kamera AES kebanggaan Menteri Pengangkutan telah ditemui tidak berfungsi walaupun baru beberapa bulan dipasang..

Kamera tersebut ditemui di Jalan persekutuan Tapah ke Kampar berhampiran kawasan Temoh Perak dalam keadaan berselimut..

Gua difahamkan, kamera tersebut mengalami demam-demam dan selsema akibat terlalu lama dibiarkan terdedah kepada hujan dan panas di situ..

Mungkin kerana kasihan melihat kamera tersebut menggigil kesejukan, pihak yang prihatin tentang kesihatan kamera tersebut telah bertindak menyelimutnya bagi mengelakkan kamera tersebut rosak..

Jadi.., gua harap Menteri Pengangkutan Kong Chong Ha dan juga Ketua Pengarah Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), Datuk Solah dapat membawa kamera tersebut ke Hospital yang berhampiran dengan segera..

Bukannya apa.., kamera aes tu mahal beb.. Nanti kalau kamera tu "mati".., rakyat jugak yang rugi tau... Hihihihi...

3 ulasan :

  1. Kamera aes tu pemalu la. Lain kali cari la kamera aes yang tak tau malu punya, muka tembok. Macam ni rugi la pemandu kenderaan, puas punya action tapi gambar tak masuk tv.

    BalasPadam
  2. Satu persatu kamera dirosakan syarikat yang diberi tanggungjawab akan menanggung kerurian. Majoriti rakyat tidak bersetuju men pengngkutan elok tarik balik kamera tersebut kamera aes boleh dipasang dihadapan rumah menteri dan ketua pengarah jpj blh dijadikan cctv

    BalasPadam
  3. ikut cakap pok nik wat hudud..cari sapa punya kerja tutup kamera ni lepas tu kerat tangan dia

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online