BREAKING NEWS

HOT!! PWTC diserang puak-puak pencacai Nik Ajis..


Gua dimaklumkan bahawa Pakatan laknatullah telah menghantar seramai 10 orang pencacai upahan dorang ke PWTC sebagai tanda protes berkenaan Royalti minyak di Kelantan..

Macai-macai upahan Nik Ajis tu kononnya nak serahkan memorandum royalti minyak kepada Perdana Menteri tapi berjaya dihalang oleh beberapa orang Pemuda Umno yang berada di kawasan hadapan bangunan PWTC..

Apa yang gua nampak disini ialah, puak-puak khawarijj ni memang sengaja nak mencabar Umno.. Pasal tu lah dorang cuba untuk 'melanggar' rumah Umno di PWTC tu beb..


Bukannya dorang tak tau, sekarang ni tengah berlangsung Persidangan Umno bagi tahun 2012.. Tapi nampaknya dorang sengaja nak tunjuk kurang ajar buat kacau disitu jugak..

Gua rasa, macai-macai lembu Husam tu memang bernasib baik pasal ramai Pemuda tengah sibuk mendengar taklimat didalam Dewan utama tadi.., kalau tak, confirm ada yang balik naik ambulan beb..

Lepas ni, gua nak tengok pemimpin Pas Kelantan sendiri datang serah memo atau apa kejadah sekalipun di PWTC dalam masa seminggu ni..

Takat hantar macai je apa barang beb.., pemimpin Pas Kelantan semua tak bertelor ke?

3 ulasan :

  1. pernah ke dorng ada telur? suma tinggal kerandut je... hihkhihk

    BalasPadam
  2. telor diaorg karpal dah pegang ki ki ki

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online