BREAKING NEWS

HOT!! Najib PUNCA kekalahan Malaysia di AFF Cup 2012 ???


Nak tergelak gua bila terbaca satu kenyataan dari pencacai Pas.. Dorang kata, doa adik Nik Aziz dah mula menunjukkan kesan pada Umno..

Buktinya.., Pasukan Malaysia tewas kepada Singapura selepas Najib turun padang untuk beri motivasi kepada pemain-pemain pasukan tersebut..

Dorang kata lagi.., lepas ni di mana ada Najib.., disitu akan terjadi kehancuran disebabkan doa yang dibuat oleh ulamak-ulamak Pas..

Perghhh.., tak sangka begitu tinggi imaginasi puak-puak karat hijau tu kann.. Punyalah taksub sampaikan bola pun dorang nak politikkan..

Bagi gua, kalau betullah doa pelawak-pelawak berserban dalam parti politik Pas tu begitu ampuh dan berkesan.., rasanya baik dorang doakan supaya Israel hancur..

Tak pun dorang doakan je supaya pejuang-pejuang Hamas di Palestin tu diberi kekuatan untuk menentang puak-puak zionis laknatullah..

Masalahnya.., mana dorang berani nak doa macam tu beb.. Kan Israel dan Yahudi tu sahabat baik Anwar.. Mana boleh dorang doakan kehancuran untuk member kamcing 'Tuhan' dorang... Huhuhu...

3 ulasan :

  1. Ha2, mcm2 politk dunia skrg... yg takberotak pn bolh bukak blog untk mempolitkkn smue bnde...

    BalasPadam
  2. PAS itu anjing DAP woof woof

    BalasPadam
  3. Eh tk boleh tu sebab doa syaitan utk syaitan tak boleh jalan.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online