HOT!!! Gambar TERBARU Ostad Hairie Othman kahwin..

Posted by MPP On Rabu, 21 November 2012 2 comments
Tahniah kepada Ostad mee segera Pas iaitu Hairie Othman dan pasangannya kerana telah selamat melangsungkan perkahwinan dorang pada Jumaat lepas..

Akhirnya kawin jugak ye Ostad Hairie setelah beberapa tahun menduda dan menempuhi kehidupan sebagai seorang bujang..

Dan hari ni baru gua tahu.., rupanya bini Hairie tu merupakan sepupu kepada bini Norman KRU.. Patutlah Norman pun dikhabarkan ada di majlis kawin dorang tu..

Lepas ni.., gua harap Hairie jangan lah jadi cakap tak serupa bikin pulak yee.. Sebelum ni Hairie selalu jugak kutuk bini pemimpin kerajaan yang dia kata tak reti tutup aurat..

So bila Hairie dah berbini baru ni.., kenalah praktikkan apa yang dia selalu cakap di pentas ceramah tu yee.. Bini yang ada tu jangan pulak tunjukkan aurat pada umum.. Jangan jadi munafik sudah laa..

Apapun.., gua ucap selamat lah pada Hairie dan Dahlia Diyana ataupun Yona.. Semoga perkahwinan dorang sentiasa bahagia dan diberkati hendaknya..


2 comments:

Tanpa Nama berkata...

kenape org melayu suke perli org ek..
mmg org melayu..dah nak buat canne..
diorg tgk mak bpk diorg mcmtu.. ikut je la..
tp aku xmau..xmau..xmau ikut..
aku nk yg lain.. nk syg semua..mcm nabi suruh..mudah2an..amin...

Tanpa Nama berkata...

Sebab itu, pepatah org tua2...kalau kita tak nak kena perli, kita jangan suka perli org lain...

Nak buat perubahan buat diam2, tak perlu heboh dan yg kurang manisnya tu, siap perli pulak org lain...

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online