BREAKING NEWS

HOT!!! Gambar saman AES Motorsikal di laluan 60kmj..


Ishh.., rupanya kamera AES ni bukan saja tertakluk pada kereta je beb, tapi motorsikal pun kena jugak kalau bawak melebihi had laju didepan kamera tu..

Tak percaya? Korang tengok gambar saman terhadap penunggang 'BERTUAH' diatas.. Lokasi saman tu adalah di km91 Jalan Ipoh - Butterwoth yang mempunyai hadlaju 60kmsj..

Mamat moto tu pulak bawak 93kmj di laluan terbabit.. So dia terpilih untuk 'berjasa pada kerajaan' dengan menyumbangkan 'derma' sebanyak RM300..

Apapun.., gua harap korang jangan marah pada kamera AES tu ye.. Kerajaan cuma nak 'MENDIDIK' rakyat tentang undang-undang jalanraya jee..

Bukan gua yang kata tau.., Menteri Pengangkutan yang kata yee.. Gua cuma menyokong kerajaan sepenuh hati je.. Kalau tak sokong, nanti dorang kata gua pencacai Anwar pulak.. Hehehehehe...

Lagi satu.., Najib tak perlu risau kalau sokongan terhadap kerajaan menurun disebabkan sistem AES ni ye.., Menteri Pengangkutan dan JPJ dah bagi jaminan bahawa rakyat yang kena saman takkan marah sebab dorang dipercayai insaf sebaik saja dapat surat saman.. Hahahahaha...

7 ulasan :

  1. Apa pun ada satu syarikat akan kenyang, syarikat itulah tidak membantu langsung BN untuk menang PRU13

    BalasPadam
  2. Proton hasilkn kereta atau bawa masuk kereta yg kelajuan tidak melebihi 60kmh..semua boleh jimat..hehe..

    BalasPadam
  3. Baik naik basikal kalau cmtu..
    Tak pon kuat kuasa pemasangan speed limiter kt semua keta..had kn pada 50kmj..puas hati..

    BalasPadam
  4. eh..dah buat slah terima jela. tak mau ikut undang2, pi dok dalam hutan amazon. binatang pun ada undang2.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak ko salah Ngn bapak ko sebab lahir kang ko yg bodoh...bukiman lu

      Padam
  5. Bodoh tak boleh di ajar..ikut undang2 la woi

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online