BREAKING NEWS

SEKSINYA bakal bini Ostad Hairie... Nampak lurah...


Wahh.., khabarnya ostad Pas ni akan kahwin pada hujung bulan depan yee.. Baguslah.., tak elok jugak kalau lama sangat menduda..

Dan yang paling best, gua tengok boleh tahan jugak ye seksinya calon bini leftenan Adnan tu.. Siap bergambar boleh nampak lurah lagi yee...

Apapun.., gua tumpang gembira buat bakal bini Hairie.. Mesti untung pasal dapat laki yang diiktiraf sebagai pejuang Islam oleh parti politik Pas kannn..

So bakal bini Hairie tu kena bersyukurlah banyak-banyak... Bukan senang tau nak dapat laki yang dijamin masuk syorga.. Hanya dalam Pas je ada beb.. Hahahaha...



11 ulasan :

  1. BELUM KAWIN PUN DAH PELUK2 GITU?

    BalasPadam
  2. kikiki..puiii

    BalasPadam
  3. jgn tegur nnti tulah,diaorg ada tket bro...

    BalasPadam
  4. Ni yg PAS ajr..suke sgt...

    BalasPadam
  5. nih kn ostad belaan niki ajis. klo brzina pn djamin sorga PAS

    BalasPadam
  6. xharam keh berpeluk2 sblum nikah..nmpk sgt ko masih jahil lg ttg agama..xpyh nk nyalakkn orgla..kasi btul diri sndiri..

    BalasPadam
  7. woi MPP, hang jeles tetek awek hairie mantap ka? Tu la, bini hang tetek macam Anita Sarawak.... hahahha Hang carilah sorang tetek puteri umno camni? Kalau puteri pkr semua mantap beb!!!

    BalasPadam
  8. artis memang camni..sebab BN yang perintah Malaysia..hancur perangai anak muda sebab BN..ish3..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak ko hancor pon pasal b.n la? Bkn bapak ko yg. Hancorkn?

      Padam
  9. anugerah skrin tv9930 Oktober 2012 3:35 PTG

    btol tu anon 7:46...puteri2 PKR memang power beb...tu sebab le Bang Non...Mat Sabu..ostat Badrol bahkan kalipah Ah Beng pon makin hari makin sayang....tergoda beb...slurp...slurps...!!!

    BalasPadam
  10. sudah sudahla tu..kita sendiri pon tak betul..nk ckp org pehal..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online