BREAKING NEWS

Pok Nik jangan jadi MUNAFIK.. ~ Tun M

Bekas Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad menyifatkan tindakan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk bertanding pada pilihan raya umum akan datang sebagai mungkir janji.

Beliau berkata rakyat seharusnya tidak memilih pemimpin yang mempunyai sifat tersebut dalam pemerintahan negara.

”Saya fikir rakyat Malaysia patut ambil perhatian kepada orang yang pernah berjanji selepas itu mungkir janji.

“Kalau orang macam ini jadi pemimpin negara, dia akan mungkir janji sepanjang masa,” katanya.

Terdahulu, Nik Aziz pernah membuat kenyataan secara terbuka tidak mahu bertanding lagi di manaimana kawasan parlimen.

Sebaliknya, melalui temubual eksklusif bersama portal berita AntaraPos.com, Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan membayangkan untuk bertanding semula pada pilihan raya umum akan datang kerana disyorkan berbuat demikian oleh PAS.

Beliau turun menyatakan akan mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka jika dikehendaki pucuk pimpinan parti.


p/s: Berjanji tapi tak tunai tu adalah ciri-ciri orang munafik... Cakap bohong pun sama jugak beb.. Sendiri mau ingatlah ye Pok Nik... 

10 ulasan :

  1. Mungkir janji binasa ISLAM dan berbohong.menipu,berdusta adalah ciri-ciri orang MUNAFIK.

    BalasPadam
  2. Mungkir janji bagi pas tak ada masaalah,sebab parti islam punya pasai,bohong pun tak apa,ada skandal macam Mat Sabu pun tak ada,Pok Nik boleh recomend dosa diampun punya dan seterusnya syurga menanti...kahkahkah

    BalasPadam
  3. waa aaaa tabik bab n ajis nih. tegar gila. nak jadikkan kemahuannya nyata di msia nih selagi nyawa di kandung badan walau apa pun.

    tapi ia hanya dicandui oleh pas yang semakin mabok untuk mengejar impian. sedangkan apa yang mereka kejar sememangnya sudah tersedia ada. mau tak mau sahaja . sikap angkuh yang menolak islam kepada 'islam ala pas' itu menjadikan n ajis merasakan amat berguna kepada pas dan keujudan pas bagi setiap pru.

    bagi n ajis impian akan kuasa diperolehi melalui politik sebegini adalah segalanya.biarpun menyedari perpecahan atas perpaduan sesama islam jadi gadaianya.

    BalasPadam
  4. nih org tua kutuk x sedar diri. da nk mampus pn gila kuasa lg.

    BalasPadam
  5. ble da akhir zaman ni byk ulama' kena hina,Dr.M tu ape dia thu pasal islam,rukun islam pun lom tentu dia thu,suh dia p jaga kuarga dia bg betul dlu baru la betul,hukum hudud pun dia xthu hukum Allah,ade ke dia menolak hukum Allah n kata hukum hudud tu hukum parti pas,hahahaha....nampak sgt kebodohan dia dlm agama islam,itu pun masih nk ngaku islam ke???dah resign tu wat la cara resign,xyah nk sebuk

    BalasPadam
  6. anak sedara makcik24 Oktober 2012 5:37 PTG

    btol tu anon 4:37....hanya Pok Nik aje yg boleh pegang jawatan menteri sampai mati...Tun M tak boleh...seba nye hanya Pok Nik je yg boleh beri tiket konfem ke sorga kepada panganut2 nye...

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama
    24 Oktober 2012 4:37 PTG

    seteruk teruk dr m dia sedar diri la jugak letak jawatan. yg pok nik ni x reti2 nak sedar diri ke,cukup2 la memerintah tu.bagi la peluang pada org lain pulak. selagi dia ada menerajui pas,selagi tu lah pas di takuk lama.mentaliti dulu2 juga lah yg akan d perjuang kan.

    BalasPadam
  8. haha ni bkn ulama ni tok guru ajaran sesat oiii. x pyh la nk perasan org tua kutuk nih ulama. da tua nk mampus pn gila kuasa lg. tu la dulu mulut mcm longkang. mngata TUN mcm2. skrg? hahaha

    BalasPadam
  9. saya x nk ckp sape2 munafik..tp ketahuilah sesungguhnya org munafik ni di akhirat kelak akan dihumban ke neraka jahanam..seksaan yg diterima lebih dasyat drpd org kafir itu sndiri..dan yg paling utama org munafik ini akan kekal di dalam neraka selama2nya. NAUZUBILLAH...sama2 la kita berdoa agar kita semua x tergolong dlm org2 yg munafik

    BalasPadam
  10. tun M bukan calang2 org jgk..dia ada sekolah pondok mengajar agama kat indon sana......

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online