BREAKING NEWS

Mat Sabun mengamuk pasal SKANDAL SEKS..


Rasanya, satu negara dah tahu pasal Skandal Seks Mat Sabun dibilik 121 dulu.. So apahal Mat Sabun meroyan sangat bila Mashitah bercerita pasal skandal tu beb?

Ni sampai nak saman la bagai.., macam la kes khalwat dalam bilik 121 tu tak wujud..

Dulu dia terlepas kes tu pun sebab isu teknikal je.. Masa serbuan, memang pun Mat Sabun tu ada berdua dengan bini orang tersebut.., jadi nak nafi apa lagi..?

So salah ke kalau Mashitah kata Mat sabun tu pemimpin tak bermoral..? Kalau dah kena tangkap khalwat berduaan dengan bini member dalam bilik hotel, bermoral ke tu beb?

Mohamad Sabu memfailkan saman fitnah terhadap Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Mashitah Ibrahim.

Ia ekoran tulisan Mashitah dalam Sinar Harian bertajuk "Skandal seks, krisis politik Pakatan" pada 2 Mac tahun lepas.

Mashitah (kanan) seorang kolumnis di harian berbahas Melayu itu.

Ketua Pengarang Sinar Harian Norden Mohamed, penerbit Karangkraf Sdn Bhd dan pencetak Ultimate Print Sdn Bhd turut dinamakan sebagai defendan.

Saman itu difailkan pada 25 September.

Saman yang sama difailkan oleh Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebelum ini.

Artikel Mashitah itu antaranya didakwa menggambarkan Mohamad bertindak mendedahkan aurat kepada wanita bukan mahram dan pemimpin tidak bermoral.

4 ulasan :

  1. Mashitah ni nak kena londeh kes dia baru dia tau tak balaik aloq staq laaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang awak ni nak bela Mat Sabun apasal? Awak suka main sabun?

      Padam
  2. inilah PAS ouchhh

    BalasPadam
  3. bior le Lanvin Clichy tu nak ckp apa pon lantok le...dia kan wakil dr Suara Anak Haram (SUARAM)....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online