BREAKING NEWS

HOT!! Mangsa LIWAT terbaru di Permatang Pauh..


Kalau tak menipu, bukan lah pencacai penjilat Anwar namanya beb.. Gua rasa, menipu dan memfitnah tu dah jadi darah daging puak-puak kaldai Pakatan semua..

Yang paling baru.., puak-puak Pakatan menerusi blogger bertaraf kaldai dorang telah KANTOI dalam membuat propaganda bertaraf budak tadika..

Petang semalam, ada sorang lelaki bernama Talib yang didakwa kononnya Ketua Cawangan Umno Batu 5 bertindak membakar baju Umno dan juga menaikkan banner mengecam pemimpin Umno negeri..

Gua nak dedahkan disini, lelaki tu sebenarnya adalah ahli PKR.. Mamat yang bernama Talib tu merupakan bekas ahli Umno yang KALAH dalam pertandingan merebut jawatan Ketua cawangan..


Kecewa kerana kalah.., mamat kurus kering tu terus mengisi borang keahlian PKR.. Semua orang di Batu 5 tahu pasal mamat sewel tu beb..

Dan gua juga dimaklumkan, mamat yang meroyan petang semalam tu sebenarnya DIBAYAR oleh geng dorang sendiri untuk menyamar sebagai Ketua Cawangan Umno Batu 5 seterusnya memburukkan Umno negeri..

So..., semua adegan tiga suku mamat tu sebenarnya adalah lakonan semata-mata yang DIUPAH oleh gerombolan pemuja Anwar.. Banner serta segala sepanduk juga sebenarnya disediakan oleh PKR..

Korang nak bukti? Cuba korang teliti gambar dibawah ni beb.. Tengok betul-betul loud healer yang digunakan oleh mamat tu.. Nampak tak ia bertulis AMK Permatang Pauh?


Jadi.., KANTOI lah sudah puak-puak Pakatan laknatullah di Pmtg Pauh ni untuk memburukkan Umno negeri.. Gua diberitahu bahawa laporan Polis akan dibuat terhadap mamat tersebut dan juga beberapa blog pencacai PKR...

Inilah akibatnya kalau menipu tu dianggap sebagai satu ibadah didalam polisi Pakatan... Apa nak heran.., kalau kawan dengan setan pun tak salah.., menipu pun biasalahhh...

1 ulasan :

  1. ye lah...menurut fatwa yg dikeluarkan wali2 agung pakatan...menipu tu amat dituntut di kalangan penganut2 pakatan...tetapi pada geng2 Umno/BN...menipu tu adalah satu dosa yg amat besar dan tidak terampun melainkan dgn menyucikan diri iaitu join PR...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online