BREAKING NEWS

HOT!!! Jelingan NAKAL amoi cun bersama VVIP..

Rakan blogger gua si Empayar Pemuda mendedahkan gambar-gambar Khalifah Ah Beng sedang bersukaria bersama ARAK dan juga amoi cun dari Taiwan..

Kata beliau, gambar tersebut adalah dari simpanan blogger Pakatan Anak Sungai Derhaka yang tak sempat di'watermark'..(baca sini)

Perghhh..., bukan main suka lagi ye Ah Beng dapat bergambar di Pub tu..

Korang tengok je lah riak dimuka Khalifah kesayangan puak-puak Pas tu beb.. Itu muka gatal namanya sebab ada amoi cun disebelah..

Dan kalau korang nak tahu, inilah konsep amar makruf nahi mungkar yang diamalkan dalam kehidupan Ah Beng.. Dan konsep ni jugak direstui oleh Pok Nik alaihissalam..

Dulu gua ingat lagi.., Ah Beng pernah menyatakan bahawa dia bertekad untuk mengamalkan pemerintahan mengikut acuan khalifah Umar Al- Khattab. (BACA SINI)

Malah Ah Beng juga pernah menegaskan bahawa hanya "Amar Makruf Nahi Mungkar" sahaja yang boleh mencegah kegiatan jenayah.

Masa tu, bukan main bertakbir sakan geng-geng melayu haprak dalam Pakatan.. Dorang punyalah suka sampaikan ada yang sanggup cium tangan Ah Beng masa berbuka puasa..

Dorang jaja keliling kampung kata Ah Beng lebih Islamik dari Najib.. Dorang pukul canang bahawa Ah Beng lagi faham tentang ajaran Islam dari Muhyidin..

Rupa-rupanya, puak-puak melayu bangang dalam Pakatan tu kena kencing hidup-hidup beb.. Bukan kencing sikit.., tapi habis lencun sampai ke seluar dalam...

Itu pun dorang tak sedar lagi... Akhirnya Ah Beng jugak yang pandai sebab boleh tipu melayu haprak dalam Pakatan..

Blogger-blogger pencacai dorang yang perasan pandai pun kena kencing jugak beb.. Kalau dah kena kencing tu.., tak lah pandai mana kannn.... Hahahahaha...


p/s: Bini Ah Beng tak marah ke laki dia berkepit dengan amoi cun tu? Confirm perang besar punyalah selepas ni.. Hahahahaha...

2 ulasan :

  1. media titiwangsa2 Oktober 2012 9:47 PG

    Bini Ah Beng tak marah ke laki dia berkepit dengan amoi cun tu? Confirm perang besar punyalah selepas ni.. Hahahahaha...

    -----------------------------------------------
    buat apa nak marah2 beb...tengok Kak Jijah tu...rileks je walau pon Bang Non dah buat curang depan dia...bukan kata chinadoll...jantan jambu pon abih dibedal nye...hehehehe....

    BalasPadam
  2. Fitnah murahan umno. Anjing anjing melayu menyalak. Bodoh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online