[18SXX] Gambar Awek BERTUDUNG tayang payudara pada umum..

Posted by MPP On Khamis, 25 Oktober 2012 13 comments
Jangan terkejut beb bila zaman sekarang ni ada 'awek' melayu yang bertudung,  tapi selamba je dedah sini sana..

Bukan setakat pakai ketat dan sendat sampai terjojol bijik mata jantan-jantan kabaret yang melihat.., tapi sekarang dah ada yang berani dedahkan nenen ditempat awam..

Kalau kita tengok, saban hari ada je terpapar pelbagai masalah keruntuhan moral dikalangan generasi muda melayu.. Baik di media konvesional, ataupun di media baru..

Keruntuhan akhlak ni nampaknya macam tak berpenghujung.. Buang anak, hubungan luar nikah, hinggalah ke pemakaian yang mendedahkan aurat.. Semuanya melanda anak muda kita..

So nak salahkan sapa beb kalau benda-benda macam ni terjadi..? Nak salahkan ibubapa? Nak salahkan Perdana Menteri dan isteri beliau? Atau nak salahkan artis?

Ataupun.., kita salahkan je tuan empunya badan.. Sapa suruh berpakaian seksi ye tak? Tambah-tambah pulak yang suka dedahkan nenen di tempat awam macam dibawah ni...

Korang tak percaya?? Gua nasihatkan korang supaya bersedia dengan tisu masing-masing.. Confirm berdarah hidung beb...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


13 comments:

deris jusoh berkata...

natang!!!

Tanpa Nama berkata...

Wakakakaa... Ampessssss

Tanpa Nama berkata...

cipet!!..baeekkk punya fokus dah tadi

Pudgy Daddy berkata...

tersangatlah lucunya!

Tanpa Nama berkata...

ish..haram J pnya gambaq
hahaha

Tanpa Nama berkata...

Baru nak soon wak wak kang ne....

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah pokemak btol la

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha....suka..suka..suka..padan muka aku

Tanpa Nama berkata...

celaka ko wat lawak gile vavi!!!! hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

berdarah hidung aku beb!

Tanpa Nama berkata...

Pengsan!

Tanpa Nama berkata...

Bengong xde otak!!!!

Tanpa Nama berkata...

lucu nye......
cmpy pch prut aq di buat nye......

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online