BREAKING NEWS

[VIDEO] Tertidur ketika bawak motor... Sadis beb!!

video

Perghhh.., nasib baik beliau tak berkecai dilanggar lori yang datang tu beb.. Inilah bahananya kalau mengantuk sangat, tapi still nak memandu atas jalan..

Lain kali kalau dah rasa berat sangat mata tu, bawak-bawak la tidur dulu kat tepi jalan.., jangan main redah je drive jugak atas jalan..

Kalau eksiden nanti sapa yang susah? Korang dan keluarga korang jugakbeb.. So.., berhati-hatilah di jalan raya.. Ingatlah keluarga tersayang yee..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online